Pagina's

6 februari 2014

Mijn favoriete nagellakjes voor in de winter


Voor mij voelt het alsof de winter al aan zijn einde komt, maar carnaval moet nog gewoon komen. Er kan zelfs nog sneeuw vallen (helaas..). De zomerse felle kleuren en de pastelkleuren voor in de lente laten nog heel eventjes op zich wachten, want zo ver is het nog niet. Qua nagellak vind ik dat niet zo heel erg, want ik hou wel van die klassieke donkere kleuren! In dit artikel kun je mijn 7 favorieten zien. 

De nagellakjes staan in willekeurige volgorde. 


De linkse is nummer 86, de middelste is een topcoat en is nummer 23, de rechtse is nummer 79.
Alledrie deze lakjes zijn van de HEMA. 

HEMA 86

HEMA topcoat 23 
Zoals je ziet gebruik ik dit lakje op de top van mijn nagels, zie hier hoe. 


HEMA 79 


De linkse is 129 The boy next door en de rechtse is 130 What's my name?
Deze zijn allebei van Essence. 

Essence 129 The boy next door

Essence 130 What's my name? 


De linkse 3163 van Rimmel London en de rechtse is 340 All of the lights van NYC (en dit zijn mijn favorieten!) 

Rimmel London 3163 


NYC 340 All of the lights 

Wat is jouw favoriet?

Liefs,
Anne










3 opmerkingen:

  1. Die van NYC is erg mooi, zeker voor de winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lakjes! Die van de Hema vind ik erg mooi!
    Ik wilde even zeggen dat de naam van mijn blog veranderd is. Hopelijk veroorzaakt het niet al te veel verwarring;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm personally a big fan of anne-greatestlife blog. Thanks for sharing this post.
    clipping path

    BeantwoordenVerwijderen