Pagina's

18 augustus 2013

Wat ik kreeg voor mijn verjaardag


25 juli was de dag dat ik eindelijk zestien werd! Ik heb het op de dag zelf gevierd met familie en vrienden, het was enorm gezellig. Naast geld, kaarten en chocola heb ik een paar superleuke cadeaus gehad waar ik ontzettend blij mee ben. Ik had ze gelijk de dag erna gefotografeerd, maar nog steeds had ik er geen artikel van geschreven. Maar goed, beter laat dan nooit. Dit artikel hadden jullie van mij tegoed en hier is 'ie dan!



Ik ben enorm fan van Beyoncé en ook van haar parfum Beyoncé Heat. Het was mijn favoriete luchtje en tot mijn grote spijt ook bijna op. Dringend tijd voor een nieuwe dus en die hint gaf ik heel subtiel aan mijn moeder. En dat hielp! Mijn moeder paaste het door aan mijn tante en die gaf me deze tweede versie van Beyonce Heat, namelijk Rush. Deze ruikt echt overheerlijk! Iets minder warm dan de eerste versie, het is dus meer voor in de zomer en lente.
Ik ben heel slecht in het raden van de parfumnoten, maar ik heb ze voor jullie opgezocht. De topnoten zijn passievrucht, bloedsinaasappel en Braziliaanse kers. De hartnoten zijn tijgerorchidee, mangobloesem en oranje hibiscus. En tot slot de basisnoten, die zijn geïnspireerd op de zonsondergang in Brazilië, teakhout, honing, amber en een vleugje muskus. Klinkt best lekker toch? (Dit was mijn bron)



Dit is iets wat altijd goed is voor mij, een Etos cadeaubon. Ik ga eigenlijk niet zo vaak naar de Etos, omdat er geen filiaal bij mij in de buurt zit, maar als ik er eentje tegenkom ga ik absoluut van deze bon gebruikmaken!

Een tijdschrift (de Flair), een mini, roze lipglossje van de Etos en armbandjes. 

Dit heerlijke pakket voor in bad of onder de douche (voor mijn geval dat laatste) kreeg ik van mijn nichtje Moniek


Volgens mij is zoiets niet te missen op je 16e verjaardag. Big button! 

Dit is een cadeaubon van Douglas, iets waar ik ook heel blij mee ben! Ik ga snel weer een nieuw luchtje uitzoeken. 

Serieus, ik was echt net van plan om dit te gaan kopen. Totdat mijn broertje me het gaf, perfecte timing! Dit maakt het lakken van mijn teennagels een stuk makkelijker.

En als laatste kreeg ik van mijn ouders een Buddha to Buddha ring, iets wat ik heel erg graag wilde. Ik wist al dat ik deze zou krijgen, want ik had hem van tevoren al gepast. Ik wilde niet een hele grote en groffe, omdat ik best wel smalle vingers heb. Nu heb ik de goede gevonden en ik ben er ontzettend blij mee!

Liefs,
Anne












4 opmerkingen:

  1. leuke cadeautjes en je buddha to buddha ring is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ik weet niet of het het model is, maar op de achterkant staat 925. En het is maat 16! Haha.

      Verwijderen