Pagina's

9 juli 2012

mini-shoplog



Een tijdje geleden heb ik wat geshopt in Breda en ik heb nog geen tijd gehad om mijn aankopen erop te zetten. Ik wilde dat wel graag doen, dus bij deze. Ik woon niet zo ver van Breda vandaan, dus ik ga daar best vaak shoppen of naar de bios. 




Mijn eerste aankopen shopte ik bij de Only (sorry voor de onduidelijke foto). Het is een vrij stoer, maar simpel shirt van een fijne stof. De tekst die erop staat is 'Groupies, Hippies, Rebels', 'Drifters, Punks, Lovers', 'Rockers & Wild Ones'. 




De schoenen die ik hierbij heb gekocht zijn ook best wel stoere schoenen in een taupekleur. Ik denk wel dat ze echt jouw smaak moeten zijn, wil je ervan houden. Sommige mensen vinden ze namelijk heel erg leuk en sommigen vinden ze afschuwelijk.  Ik heb ze gekocht bij de Tango. 





Dit is niet zo'n grote shoplog/post, maar hetgene wát ik geshopt heb is wel leuk vind ik zelf! Maar het is meestal zo dat als ik shop nooit zoveel koop. 

Hoe zit dat bij jullie? 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten