Pagina's

1 juli 2012

wishlist



Deze maand ben ik jarig (25 juli om precies te zijn) en daar horen natuurlijk wel cadeau's bij. De laatste tijd ben ik steeds meer op gaan letten in de winkels, om te kijken wat ik allemaal kan vragen voor mijn verjaardag. Als mensen vragen wat je leuk vindt, blijf ik het moeilijk vinden om iets te noemen. Dus heb ik de afgelopen weken eens goed rondgekeken en de dingen opgeschreven die ik leuk vind. Zo heb ik een hele wishlist bij elkaar geschraapt! 


Op nummer 1 staat de Samsung Galaxy Ace pure white.


Ik wilde al een tijdje een nieuwe telefoon en toen ik een beetje aan het googlen was liep ik tegen deze aan. Eigenlijk vond ik de Samsung Galaxy Plus mooier, maar aangezien ik niet al te veel geld wil besteden heb ik voor deze gekozen, die vrij goedkoop is. Ik hou wel gewoon mijn oude abonnement omdat die nog niet is afgelopen. 

Natuurlijk hoort bij mijn nieuwe telefoon wel een superleuk hoesje! Het liefst zou ik deze willen (sorry voor de letters): 



Ik heb voor deze kleur gekozen omdat ik denk dat die mooi staat bij een witte telefoon. 
Maar deze vind ik ook mooi, hij maakt het wat stoerder:


Ik kwam ook twee heerlijke geurtjes tegen toen ik een cadeau aan het kopen was voor een vriendin die haar examenfeest gaf. De eerste is het nieuwe geurtje van Rihanna: 


Hij ruikt lekker fris en is prima voor in de lente/zomer. De tweede liet de verkoopster me ruiken, het is het nieuwe geurtje van Police. Ik kan niet zeggen hoe hij eruit ziet, omdat de verkoopster dat niet liet zien en het zou wat zijn als ik jullie de verkeerde aansmeer. Maar hij ruikt naar vers fruit en hij is best sterk, want toen we later een andere winkel inliepen zei een onbekende man dat we naar snoepjes roken! Dat is dus een goed teken neem ik aan. 

Verder vind ik de oortjes van V&D heel leuk! Ze zijn in de vorm van een groene wesp. Je hebt ze ook in de vorm van frietjes en hamburgers, cupcakes, roosjes en ook gewoon in verschillende kleuren.




 Het is nog niet heel erg veel, maar het is een begin! 







4 opmerkingen: