Pagina's

9 januari 2013

Hey, I love that!



Een tijd geleden schreef ik een artikel over dingen waarvan ik blij werd die maand en zei ik dat ik dat elke maand als vaste prik wilde doen. Dat is niet helemaal gelukt, maar nu mag het wel weer, toch? Ik heb een paar dingen op een rijtje gezet waarvan ik de afgelopen weken blij ben geworden en maar niet genoeg van kon krijgen. 



Laten we trouwens beginnen met het plaatje hierboven, is het niet cute? Ik ben dol op schattige disney-figuren, zoals Wall-E. 


Ik werd blij van Soapy handgel, die ik kreeg in mijn goodiebag toen ik naar de ladiesnight van 'Alles is familie' ging. 

Ik herontdekte Lays Ovenbacked Chips (wel naturel), oh my wat is die lekker! Ik wist al dat deze bestond, maar had nog niet echt door dat het een van mijn favoriete smaken is. 

Ik heb deze maand ook veel nieuwe mensen ontmoet en dat is een van de dingen die ik echt superleuk vind. Mijn contactenlijst in Whatsapp is deze maand flink gegroeid en daar werd ik blij van.




Ik werd ook blij van mijn galaschoenen, gewoon simpele zwarte pumps, maar die zijn altijd goed, toch? Ik heb ze ook thuis alvast veel gedragen, met de smoes om ze vast 'in te lopen'. Na het gala was ik iets minder blij, want wat deden mijn voetjes zeer! 


Ik heb ook een paar keer geprobeerd, na een hoop mislukte pogingen, om mijn haar stijl te laten na een fietstocht. En ik heb eindelijk een goede manier gevonden! Na heel wat gedoe met elastiekjes en schuifspeldjes was het me gelukt.

Goede muziekmixen kunnen me ook altijd opvrolijken! 


En ik was ook zo blij met mijn nieuwe oogschaduwpallete dat ik kreeg van Sinterklaas! Hier komen binnenkort als het goed is nog swatches van online.

Die groepsgesprekken op Whatsapp zijn ook altijd zo grappig en gezellig!

De gedachte aan het gala maakte me ook blij! Ik had er zo'n zin in en terecht, want het was echt heel leuk! Ik kijk er met een glimlach op terug.

Een opgeruimde kamer kan ook geen kwaad. Dan kan ik echt weer met een goed gevoel mijn kamer verlaten. 



Toen ik mijn lowlights liet zetten, had mijn kapster gelijk mijn haren gewassen met een heerlijk-ruikende kokosshampoo. De dagen erna was mijn haar weer zijdezacht. Dus ik dacht, die wil ik ook! Ik kreeg hem voor Sinterklaas, met nog een conditioner erbij. Deze shampoo is echt aan te raden, hij ruikt overheerlijk! Ik weet alleen niet hoe duur hij was. 

Misschien kennen jullie de film 'Pitch Perfect' wel, hij draait volgens mij net in de bioscoop. Maar ik heb hem al gekeken op een andere site, wel in het engels, maar hij was goed te volgen. Deze film is echt te gek! Ik heb hem al twee keer gezien en hij verveelt nog steeds niet. Ik raad iedereen zeker aan om naar deze film te gaan, want hij is echt ge-wel-dig. De liedjes die erin voorkomen zijn zo vrolijk. Ik heb ze allemaal gedownload en ben er de hele dag naar aan het luisteren, iets wat mijn humeur heel erg opkrikt. 

Warme chocolademelk is deze dagen natuurlijk ook niet te missen. Daar word ik ook blij van! 

Laatst had ik Picasa weer herontdekt, wat is dat grappig zeg, vooral die gezichtsherkenning! Foto's van wel vijf jaar geleden komen terug, echt lachen. Vooral zo aan het einde van het jaar was het leuk om alles nog een keer te bekijken. 

De gedachte aan oud & nieuw maakte me ook blij, ik had er echt zoveel zin in. 

En als laatste, de filmpjes van vroeger. Ik heb me echt kapot gelachen, die opmerkingen die wij maakten toen we nog klein waren, hilarisch. Het is sowieso altijd gezellig om met iedereen herinneringen van vroeger op te halen, maar die filmpjes maakten het echt compleet. 

Dit waren de dingen die me de afgelopen tijd blij hebben gemaakt, wat vrolijkt jou tegenwoordig op? 

Liefs,
Anne





5 opmerkingen:

  1. Haha, ziet er superleuk uit! Tsja, laten we maar niet over filmpjes van vroeger gaan beginnen.... xd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kokosnoot shampoo wil ik ook een keer proberen! :)Je hebt trouwens een leuke site!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk artikel, erg leuk geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen