Pagina's

21 januari 2013

Tip: Pitch Perfect


Ik zal vast niet de enige zijn die deze film een aanrader vindt, ik heb al heel erg veel positieve reacties van anderen gehoord. Pitch Perfect is echt zo'n typische, cliché, Amerikaanse High School film met gebeurtenissen die iedereen wel wil meemaken. Echt zo'n film waar ik behoefte aan had. En niet te vergeten, de humor, is echt geweldig. 




Om een globale indruk te krijgen, kun je hieronder de trailer bekijken.


Het gaat dus over Becca, die op een nieuwe school komt. Het wordt haar al snel duidelijk dat acapella zingen een belangrijk deel van een goede schoolcarrière is. Ze besluit om deel te nemen aan een zanggroepje, de 'Barden Bella's'. In het begin is dat een heel suf groepje, maar later wordt het steeds leuker. Ik zeg, gewoon kijken! 


In de film komen heel veel, waarschijnlijk bekende, liedjes voor die allemaal acapella worden gezongen. Veel liedjes worden ook geremixd, en nog goed ook. Een groot deel van mijn afspeellijst bestaan dus uit liedjes van deze film. Ook een groot pluspunt!

Verder heb ik ook enorm gelachen bij deze film. Zoals bij dit stukje:


'Fat Amy', want ja, zo noemt ze zichzelf, is echt een heel humoristisch persoon. Overal op WeHeartIt dwarrelen plaatjes van haar rond met haar grappige uitspraken eronder. 



En het schattigste deel van de film:


Als laatste laat ik nog mijn favourite part zien met een filmpje:



Ik zeg JA, dit is een aanrader!

Liefs,
Anne 









3 opmerkingen: