Pagina's

30 januari 2014

Shopping by H&M.com #5


De nieuwe collecties van H&M zijn weer binnen! Ik had even de tijd om snel door het boek te bladeren en ik zag al best veel leuke dingen. Eigenlijk is dit even verboden terrein voor mij, want ik moet hard sparen voor mijn vakantie.. Als smoes gebruikte ik dat ik er maar een artikel van moest maken haha. Ik moest me echt inhouden op hm.com, maar het is me gelukt. Ik heb een paar leuke outfits samengesteld, zonder op 'bestelling afronden' te klikken. 




Deze eerste outfit is best comfy, een lekker warme trui met niet te moeilijke schoenen. Deze trui viel me op en ik vond hem eigenlijk heel leuk! Met zo'n opvallend item hoeft de rest niet zo veel poespas te hebben en ben je al vrij snel klaar. Voor de details heb ik er een bikerbroek bij gecombineerd, dubbel stoer!


Dit denim bloesje in de kleur oudroze vond ik opvallend, ook leuk vanwege de gouden studs. Misschien is het een beetje een saaie kleur, al helemaal als we richting de lente gaan, maar het kan nog net. Ik ben trouwens in love met de schoenen, jullie?

Mosterdgeel is eigenlijk helemaal niet zo mijn ding, maar dit vond ik toch wel wat hebben! De blazer ziet er zo een beetje lomp uit, maar volgens mij kan die 'in het echt' wel mooi staan. 

Misschien vinden sommige van jullie dit op het eerste gezicht oudbollig, maar het jurkje zag er zo mooi uit op de plaatjes! Ik denk dat dit een leuke outfit is voor een speciale gelegenheid, zoals een verjaardag, maar ook gewoon tijdens het uitgaan. Misschien wel handig om er een panty onder te doen. 

Wat vindt jij van de nieuwe collectie? 

Liefs,
Anne







1 opmerking: