Pagina's

12 januari 2014

Old music top 3 #7


Ik vind het leuk om nieuwe nummers te ontdekken en te luisteren, maar ik kan met oude nummers ook veel plezier beleven. De herinneringen die je kunt ophalen zijn leuk, maar ook gewoon lekker vals met de tekst meezing die je nog helemaal uit je hoofd kent. Nu krijg je de kans om, zonder je te hoeven schamen, gewoon nog een paar van die gouden platen terug te luisteren (met het volume veel te hard).

Deze is eigenlijk meer iets voor in de zomer. Ik hoorde deze een hele tijd op de radio en het deed me zo terug denken aan een paar jaar geleden! Ik heb dat lied toen echt helemaal kapot gedraaid en ik had er altijd speciale danspasjes op enzo. Ik moest en zou weten hoe dit nummer heette!



Op nummer 2 staat er eentje die ik zelf heel erg leuk vind en eigenlijk nog niet zo goed kende. Het is ook niet zo'n bekende, maar wel een oude! Ben benieuwd of jullie 'm kennen!



En op nummer 1, hoe kan het ook anders, Beyoncé. Dit liedje blijft toch geweldig?


Kende jij ze nog?

Liefs,
Anne

4 opmerkingen: