Pagina's

28 januari 2014

Mijn relaxmomentje


Hoewel de bovenstaande foto van weheartit.com komt, zou ik dit ook kunnen zijn! Heerlijk met mijn zebrasloffen aan in bed, Pretty Little Liars kijken. Even bijkomen van de drukke schoolweek die net achter de rug is. 

Ik vind het heerlijk om wat tijd voor mezelf te hebben. Mijn relaxmomentje is vaak op vrijdagmiddag, als ik uit school kom. Dat is rond half drie, al lekker vroeg dus. Dit zijn voor mij de vijf ultieme momentjes om te ontspannen!

- Blogs checken en muziek luisteren
Dit doe ik eigenlijk elke dag als ik uit school kom, vrijdagmiddag is dus geen uitzondering. Dit keer wel wat uitgebreider natuurlijk, uitgezakt in mijn bed met een kop thee of warme chocomel erbij. En nu is er ook tijd om alle filmpjes uitvoerig te bekijken!

- Maskertje
Het geeft me een heerlijk gevoel om weer helemaal clean te zijn. Ik heb nooit veel tijd om mijn huid optimaal te verzorgen, maar op vrijdagmiddag maak ik tijd. Tijdens het lezen van blogs doe ik vaak een maskertje op. 

Untitled

- Douchen/in bad gaan
Ik hou van douchen, en dan vooral lekker lang (daar houdt mijn vader overigens niet zo van, oeps). Tijdens het douchen uitgebreid de tijd nemen om mijn haar te wassen, met shampoo en conditioner er allemaal bij. De lekkerste zeep (vaak de Beyonce Heat Rush, hmm) wordt met grote hoeveelheid gebruikt, zodat het lekker schuimt haha. Meestal haal ik gelijk mijn maskertje eraf. In bad gaan is natuurlijk ook de perfecte manier om te ontspannen!

- Series kijken
Gedoucht en wel trek ik mijn joggingsbroek aan en kruip ik mijn bed in, samen met mijn lieftallige laptop. De serie die bijna automatisch opstaat is Pretty Little Liars, heerlijk!

- Warme chocomel
Ondertussen blijven de koppen thee en warme chocomel maar komen, want zonder dat is het natuurlijk niet compleet.

Dit is voor mij een hele goede manier om het weekend te starten!
Wat doe jij om te ontspannen?

Liefs,
Anne


Ps. Misschien was het je al opgemerkt dat er dit weekend geen artikel online is gekomen, ik had mijn tijd een beetje verkeerd ingeschat! Sorry! Hopelijk was dit een goedmakertje. (:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten