Pagina's

21 januari 2014

Tag | Gewoon niet


Meestal schrijf ik over dingen die ik leuk vind, zoals mijn favoriete muziek of mijn favoriete make-up. Vandaag is het even anders en laat ik in deze tag de dingen zien die ik gewoon helemaal niet leuk vind! 

Muziek
Ik kan heel erg veel hebben als het om muziek gaat. Scrollend door mijn afspeellijst zul je heel erg veel verschillende muziekstijlen zien, van piano tot hardstyle. Het enige wat je niet zult vinden is dubstep. Dat vind ik echt vreselijk!

Eten
I love food! Echt, ik eet vanalles, hoewel ik merk dat ik de laatste tijd toch wat kieskeuriger begin te worden. Iets wat ik al heel erg lang niet eet is tomaat, dat vind ik gewoon echt niet lekker.

candy,cute,girly,jelly,lovely,pink,sweet

Zoetigheid
Ik hou echt niet van karamel. Verder hou ik wel van zoete dingen, maar karamel raak ik niet aan. 

Kleding
Iedereen heeft natuurlijk een eigen smaak, maar sommige dingen kunnen gewoon niet. Ken je de Crocs nog?Dat bedoel ik. 

Geuren
Ken je die geur van brie of andere stinkkaas die in de koelkast ligt? Bah! Zo vies!

Youtube
Reclames, ik heb er zo'n hekel aan! Ik wil vaak gewoon even snel een filmpje bekijken, komt er zo'n stomme reclame tussendoor. Grrr!

Summer Girl <3

Seizoen
Met stipt bovenaan winter. Ik haat sneeuw en kou. De feestdagen zijn heel leuk, maar nu dat voorbij is mag de zomer wel weer komen. Ik wil gewoon lekker bruin zijn en mooie jurkjes kunnen aantrekken!

McDonalds
Mensen die een salade bij de McDonalds kopen snap ik niet. Áls je dan een salade wil, koop er dan een bij een goede zaak, met goede salades. Niet bij een fastfood-restaurant.

Personen
Mensen die in je gezicht poeslief doen, maar achter je rug om over je praten, hoeven niet bij mij aan te kloppen. Als je iets over me te zeggen hebt, doe dat dan in mijn gezicht, ik kan er wel tegen hoor!

Bekende personen
Ik kan nu niet echt iemand bedenken die ik vreselijk vind. Er zal vast wel iemand zijn, maar daar kijk ik dan gewoon niet naar ofzo.

Colors

Party
Mensen die nepdronken zijn of teveel aandacht nodig hebben. Nee, gewoon niet!

Zo, genoeg gezeurd voor vandaag! De dingen die ik in deze tag schrijf, zijn mijn eigen mening, die moet je dus niet persoonlijk opvatten! Iedereen kan daar natuurlijk anders over denken.

Liefs,
Anne





2 opmerkingen:

  1. Brr ja die reclame's van YouTube vind ik ook zo vreselijk! De reclames lijken meestal ook veel beter te laden dan de filmpjes zelf..

    BeantwoordenVerwijderen