Pagina's

5 januari 2014

My life in pictures | december 2013

My life in pictures is een maandelijks artikel met foto's die laten zien wat ik in die maand heb gedaan. Dit keer zijn er wat minder foto's, maar alsnog wel genoeg om er een artikel van te maken. Enjoy!



Ik kreeg onverwachts een nieuw bed! Eentje die je kan uitschuiven, extra veel ruimte dus. 


Na lang twijfelen heb ik voor deze galajurk gekozen! Hij was in één keer goed, paste precies. Ik was er heel blij mee! 


Op 5 december gingen we chocoladefonduen, hmm! 


De pakjes mochten ook niet ontbreken natuurlijk, het was een gezellig avondje! Klik hier als je benieuwt bent naar wat er allemaal voor mij tussen zat. 


Jaja, mijn bed stond eindelijk! Hij slaapt heerlijk. Helaas is er van de ruimte van mijn kamer nu iets minder over, maar daar kan ik wel mee leven haha. 


Chocoladeletters horen bij Sinterklaas, ik had die van mij nog tegoed. O zo slecht, maar o zo lekker!


Ik vul nog steeds elke dag met plezier mijn Q&A a day in. Ik kan niet wachten totdat ik over een jaar al mijn oude antwoorden terug kan lezen, ik ben zo benieuwd of het dan veranderd is. 


Voor Nederlands moesten we een presentatie houden over een natuurverschijnsel. Ik wilde een beetje origineel zijn en koos voor een onderwerp dat ik zelf ook heel interessant vindt: meteorieten. Ik vind het leuk om te presenteren en was uiteindelijk ook tevreden met de presentatie! 


De laatste tijd eet ik vaak mandarijnen, die zijn eigenlijk best lekker! Ik moet ook meer fruit eten van mezelf, dus dit is een goed begin. 


We zijn helemaal gesettled in ons nieuwe huisje! Voor degenen die het gemist hebben; mijn moeder is verhuist. Het is zo mooi geworden! Mijn kamer is nog niet helemaal af, maar als het zover is zal ik een roomtour maken. 


Niet normaal soms hoeveel tijd mensen aan de lichtjes in hun tuin besteden, sommigen maken er een heel kunstwerk van! Ik zou het zelf niet doen, maar het is wel leuk om te zien. 

Ik dacht heel eventjes dat mama chocolade bij de croissantjes had gedaan, maar nee. Ze zaten iets te lang in de oven.. 


Op eerste kerstdag hebben we rustig aan gedaan. Lekker uitgeslapen, een boswandeling gemaakt en s'avonds gezellig gegourmet. 

Op tweede kerstdag heb ik gegeten met familie. Dit was het toetje! 


En alsof ik met kerst nog niet genoeg had gegeten, gingen de gebakjes er na kerst ook nog wel in! 


Dit jurkje van de Primark wilde ik eigenlijk aan op oudjaarsavond, maar ik kon de juiste schoenen niet vinden! Uiteindelijk heb ik toch maar weer een broek aangedaan. 

Dit was een van de laatste terugblikken naar 2013, op naar alle My life in pictures van 2014!
Liefs,
Anne



2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Ik had eerder ook altijd zo'n bed haha. Nu heb ik een boxspring omdat ik inmiddels wat meer kasten heb. Maar nog steeds kom ik altijd kast te kort ;) X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig galajurkje heb je uitgekozen zeg! Ik zie ook weer veel te veel lekker eten in deze post..word er hongerig van..mmm

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen