Pagina's

3 januari 2014

Mijn vrije middag

Untitled

Ik heb een vrije middag als ik niet bezet ben door studieboeken, hobby's of afspraken met vrienden (wat natuurlijk ook gewoon leuk is).  Maar ik moet toegeven, zo'n middagje vrij is heerlijk. Tot mijn vreugde heb ik dat de laatste tijd best wel vaak! Ik krijg helemaal niet zo veel huiswerk op dit moment (snel afkloppen), dus na schooltijd heb ik vaak weinig te doen. In principe zou ik dus heel de middag languit op de bank kunnen gaan liggen, maar dat wordt op een gegeven moment ook zo saai. Ik laat je in dit artikel zien wat ik allemaal wel doe op zo'n middag. 

Iets wat ik heerlijk vindt is series kijken. Ik kijk er momenteel drie, namelijk Pretty Little Liars, Feuten en Geordie Shore. Ja, dat laatste is heel fout, maar ik moet er gewoon echt om lachen! 

Verder ben ik natuurlijk druk bezig met bloggen. Daar gaat veel tijd inzitten, want er moeten foto's gemaakt worden, producten worden getest en veel dingen moeten worden opgezocht. Gelukkig vind ik het allemaal heel leuk om te doen en besteed ik mijn vrije tijd daar graag aan! 

Bij bloggen hoort ook het lezen van blogs. Dat is meestal wel het eerste wat ik doe als ik achter mijn laptop zit. Alle interessante artikels op Bloglovin' worden enthousiast gelezen! 

Iets wat ik eigenlijk tussendoor de hele middag doe is muziek luisteren en als ik echt niks te doen heb ga ik gewoon mijn playlist updaten en leuke muziek opzoeken, de clips erbij kijken en steeds doorklikken naar andere liedjes. 

I love music!

Wat ik ook leuk vind is dansen. Ik doe het niet als hobby ofzo hoor, maar gewoon eventjes keihard de muziek aanzetten en midden in je kamer als een gek gaan dansen. Er kijkt toch niemand! 

Rondneuzen op Tumblr, Weheartit of Lookbook mag ook niet missen. Er staat eigenlijk altijd wel zo'n site open, mocht ik even geen zin meer hebben om me op die wiskundesommen te concentreren (komt heel vaak voor). 

Ik hou niet zo van bakken of koken, maar wel van lekker eten. Perfecte oplossing: brownies maken, want dat is supersnel gedaan. Kost dus niet veel tijd en is nog eens enorm lekker ook.

Brownies

Verder betrap ik mezelf ook vaak op het bekijken van tutorials. Ik vind het heel leuk om met make-up en haar te spelen en ik wil het gewoon goed leren. Ik kan en ken nog lang niet alles en het is ook gewoon leuk  om naar dat soort filmpjes te kijken. 

En natuurlijk mijn nagels lakken! Dat doe ik meestal ook tussen de bedrijven door, maar wel bijna twee keer in de week. Dat hoort hier dus ook zeker tussen! 

Wat doe jij in je vrije tijd?

Liefs,
Anne


1 opmerking: