Pagina's

9 april 2013

Een feestje op je nagels


Het is al iets beter te merken, het is lente! De zon begint al meer te schijnen en het kwik van de thermometer kruipt langzaam omhoog. Het gras wordt groener en de bloesem in de bomen rozer. Alles krijgt weer een beetje meer kleur, weg met dat grijs en bruin. Vrolijke kleding hangt in de winkeletalages en ook met je nagels kun je nu flink uitpakken. Ik heb zes verschillende nagellakjes op een rij gezet die, nu het weer lente is, van je nagels een feestje kunnen maken!



Ten eerste wil ik even mededelen dat ik het een beetje simpel heb gehouden, ik ben helemaal niet van de nailart, ik ben er ook heel slecht in. Ik vind een effen kleur al genoeg.
De nagellakjes staan op willekeurige volgorde.

Om te beginnen met knalrood! Dit is een chique, felle maar mooie rode kleur van de HEMA, het is nummer 85. 

 

Dit is toch wel een van mijn favorieten, een lichte, mintgroene lak van NYC met de naam 253 Mint Macaroon. Toen ik hem kocht twijfelde ik, maar toen ik begon met lakken was ik meteen verliefd. Dit is zeker een aanrader! Ik was trouwens niet de enige die hem leuk vond, want toen ik aan het werk was kreeg ik een complimentje van een klant over mijn vrolijke nagellak, hihi.

 

Dit is een vrolijke roze kleur en ik heb er een matte topcoat overheen gedaan. De roze kleur heet 236 Greenwich Village en is van NYC (klik hier voor een review). De matte topcoat kun je gewoon bij de HEMA kopen voor €2,75. 

 

Deze nagellak met een zeegroene kleur is ook prachtig, vooral omdat er een gouden glans doorheen zit (wat niet goed zichtbaar is op de foto). Dit is nummer 68, van het merk Safari (klik hier voor een review).

 

Het volgende lakje was in de limited edition Cucuba van Catrice te koop en heet C03 Salsa Cubana. 


En het laatste lakje is 257 Lavender Cupcake van NYC, een hele mooie, lichte lila lak. 


Welke nagellak draag jij het liefst in de lente?

Liefs,
Anne














Geen opmerkingen:

Een reactie posten