Pagina's

10 november 2012

Update What to do in winter?


Een tijdje geleden schreef ik over dingen die ik wilde doen in de winter, omdat ik niet zo van de winter hou en er toch een leuke tijd van wil maken. Dit geldt stiekem ook een beetje voor de herfst. Een paar weken geleden was het herfstvakantie en natuurlijk heb ik toen niet stilgezeten. Ik kon dus al een paar dingen van mijn lijstje schrappen. Ben je benieuwd wat ik allemaal heb gedaan, lees dan snel verder!



1. Naar de Efteling
Dat heb ik gedaan in de herfstvakantie en dat was echt heel gezellig! Ik ging samen met mijn ouders, zusje, broertje en een vriendin. We hebben alle achtbanen gehad en dat leverde veel gegil op. Aan het einde van de dag hadden we dus schorre kelen en waren we uitgeput van het slenteren heel de dag, maar het was de moeite waard.


2. Verbouwing op mijn kamer
Dat is al voor een deel gebeurd! Het was niet echt een grote verbouwing, maar er zijn gewoon een paar kleine dingetjes veranderd, het kostte dus ook niet zo heel erg veel tijd. Maar er zijn nu kleerhangers in mijn kast gekomen, zodat al mijn blazers en topjes niet verfrommeld op een plank liggen, waardoor er allerlei kreukels in komen. Ook heb ik mijn make-up verplaatst, er moet nu alleen nog zo'n spiegeltje komen die je op een tafel kunt neerzetten en dan is het af.


3. Mijn haar beter verzorgen
Ik weet niet hoe, maar mijn haar is een stuk minder droog dan eerst. Misschien komt het doordat ik nu een andere shampoo gebruik. Eerst gebruikte ik die van Andrélon en nu die van Elvive. Ik ga ook nog een haarmasker gebruiken en ik hoop dat mijn haar er dan nóg beter uit ziet! 


4. Mijn kleren op tijd in de was gooien
Haha, dat klinkt nog steeds belachelijk. En ik moet eerlijk zeggen dat dit nog niet echt verbeterd is. Oeps..


5. Meer smoothies maken
Dit heb ik ook nog niet echt gedaan, pas één keer. Misschien komt dat omdat dit meer een zomerse activiteit is. Ik drink meer warme chocomel dan smoothies.


6. Hakken kopen
Nog niet gedaan, want het kopen van fatsoenlijke laarzen voor in de herfst en winter ging voor. Maar hee, het gala komt eraan, dus dit zal wel goed komen!


7. Naar de film Alles is familie
Dat gaat een beetje moeilijk als hij nog niet in de bios draait.


8. Een hele mooie galajurk kopen
Ik ben al op zoek en heb er al eentje gepast, maar die waren niet naar wens. Zoektocht nog niet geslaagd dus.


9. Afspreken met mijn vakantievrienden
Dat zou ik gaan doen in de herfstvakantie! We zouden met zijn allen naar Roosendaal gaan. Maar dat is er niet van gekomen, want niet iedereen kon opeens meer. Ik ben dus naar Breda geweest met Sanne, het meisje waar ik het beste contact mee had uit die groep. Ik heb dus wel afgesproken met mensen van vakantie, maar niet met allemaal.


10. Mijn telefoon niet meer laten vallen
Jaaa, dat is me gelukt! Tot nu toe dan. Ik heb hem niet een keer laten vallen en ik ben er nu een stuk zuiniger op.  Ik hoop dat ik het nog even volhoud!


11. Kledingstukken met lange mouwen kopen
Daar kan ik nu nog geen uitspraak over doen, want als ik ging shoppen kocht ik alleen maar schoenen, broeken en accessoires.

12.  Mijn kamer netjes houden
Ik heb vorige week mijn kamer opgeruimd. En het is nu.. nog steeds wel een klein beetje netjes. Ongeveer dan.


13. Doei beugel, hallo rechte tanden
Hier kan ik echt nog lang op wachten. Ik ben deze week naar de ortho geweest en die heeft weer wat nieuws geplaatst. Ik ga dus wel vooruit, maar het kan nog wel even duren.


14. Een proefles Zumba volgen
Dat blijf ik maar uitstellen. Ik weet niet of ik nog wel op Zumba wil, maar wie weet is het wel heel leuk. Zo'n proefles kan geen kwaad denk ik zo.


15. Een oreotaart maken
Ik was van gedachten veranderd, ik heb de cupcake-vorm gemaakt. Dat telt ook, toch? Oh my, dat was lekker!


16. Lowlights in mijn haar
Ik twijfelde nog, maar ik ben er nu zeker van dat ik lowlights wil. Dus ik ga binnekort een afspraak maken bij de kapper!

17. Nieuwjaar vieren met de mensen van wie ik hou
Nieuwjaar is nog niet geweest, dus dit kan ik nog niet schrappen!


18. Schaatsen
Dat kan natuurlijk ook nog niet, maar ik hoorde laatst op de radio dat het deze winter wel gaat komen!


19. Carnaval, Kerst en Sinterklaas vieren
Dit is allemaal óók nog niet geweest, maar er worden al veel voorbereidingen getroffen! De pepernoten liggen al in de kast, lootjes voor de surprise zijn getrokken en in dit Brabantse dorpje zijn er ook al veel carnavaldingen te doen. Heb er echt zo veel zin in!


20. Voor het eerst alleen met de trein
Dit zou ik dus doen als ik zou gaan afspreken met mijn vakantievrienden, maar omdat dat niet doorging was dat niet meer nodig. Ik denk ook niet dat dat deze winter nog gaat gebeuren, dus deze kan ik net zo goed schrappen.

Dit waren mijn updates. Volgende maand komt er weer een nieuwe update, en dan laat ik natuurlijk niet meer de dingen zien die ik al heb gedaan. Het lijstje wordt (hopelijk) steeds korter.

Heb jij ook nog leuke dingen gedaan de afgelopen maand? Laat het me weten in de comments!

Liefs,
Anne



















2 opmerkingen:

  1. Haha je schrijft zoveel dingen waar ik ook over twijfel. Net zoals die lowlights, daar heb ik ook weken over getwijfeld en op tijd je kleren in de was gooien blijft inderdaad een probleem..
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey, leuke bericht. Ik heb je getagt

    http://icreate-this.blogspot.nl/2012/11/liebster-blog-award.html#links

    BeantwoordenVerwijderen