Pagina's

26 november 2012

Inspiration: nieuwe winterschoenen


Ten eerste, sorry sorry sorry dat ik zo lang niets heb laten horen! Ik was druk bezig en had even andere dingen aan mijn hoofd. Ik ben de afgelopen twee weken totaal niet bezig geweest met het testen van allerlei producten, met foto's maken, met dingetjes uitzoeken, etc. Kortom, ik heb mijn blog eventjes achterwege gelaten. Ik kan niet beloven om nu weer wél veel online te gaan zetten, maar ik hoop dat jullie het me kunnen vergeven.  Maar, back to the subject! Ik geef jullie een paar tips om perfecte schoenen te kopen, zodat je geen koude voetjes zult krijgen deze winter! 




Heb jij al nieuwe schoenen voor deze winter gekocht? De dagen worden weer steeds kouder, dus het is verstandig hier op tijd lekkere warme schoenen of laarzen voor te kopen. Gelukkig zit het met het schoenenaanbod wel goed deze winter. Voor iedereen zit er wel iets leuks bij. Van lage schoenen tot hoge laarzen in suède of leer. Je kan het beste van te voren bedenken wat voor schoenen je wilt gaan dragen deze winter en dan op een vergelijkingssite als Beslist gaan kijken. Hier kan je allerlei schoenen uit verschillende webshops vergelijken en zo een goede keuze maken.

Als je een beetje krap bij kas zit kan je bijvoorbeeld voor een paar tientjes als leuke Vans scoren, bijvoorbeeld in het blauw of roze. Er zijn ook creepers, dit zijn schoenen met een dikke plateauzool. Deze zijn enorm in op dit moment en kosten vaak ook niet zoveel. Op Beslist kan je trouwens ook makkelijk schoenen vergelijken op prijs. Zo weet je dus zeker dat je niet teveel betaald voor je nieuwe schoenen, en kan je ze gewoon vanuit huis bestellen.

Of heerlijke schoenen zoals deze city sneakers van Michael Kors met een leuk printje.



Helemaal topchic zijn deze Laura Kent Rijlaarsjes:


En iets eleganter en klassieker, voor bijzondere gelegenheden of om aan te trekken naar je werk, zijn deze lange lederen laarzen van Floris van Bommel in een cognackleur: 




Liefs,
Anne



2 opmerkingen: