Pagina's

15 november 2012

Galajurken kijken!


In december is het weer zover, het schoolgala. Ik en mijn vriendinnen, en ik denk nog wel meer meiden op school, zijn al vroeg op zoek naar een galajurk met bijpassende schoenen. Ik moet zeggen dat het best moeilijk zoeken is, maar dat kan ook liggen aan mijn kieskeurigheid. Het is moeilijk om een niet al te dure jurk te vinden, want om heel veel uit te geven voor iets dat je één, misschien twee keer aan doet, is ook zo wat. Ik heb er al een paar gevonden (niet veel), en die laat ik graag aan jullie zien!



Deze lijkt van de voorkant een beetje simpel, maar..


.. aan de achterkant is hij aangenaam verassend! Ik vind de kleur heel erg mooi en de achterkant best chique. Ik vind het alleen jammer dat deze jurk wordt gepresenteerd door een brunette, want ik weet niet of hij ook goed staat bij blondines, zoals ik. Misschien wordt het dan een beetje bleek. Nu moet ik toegeven dat ik een donkere huid heb, dus ik denk dat het niet echt bleek wordt, maar daar ben ik niet helemaal zeker van. Dit is (tot nu toe) mijn favoriet! Deze komt van nelly.com en heet Open back lace dress. Hij kost €29,95. De prijs valt gelukkig ook reuze mee!


Ik heb wel een zwak voor een open rug, wat ook bij deze jurk is. Dit is de Louisa sl lace dress van de Only, hij kost €39,95. Ik vind het wel jammer dat de hals van dit coctailjurkje zo hoog gesloten is. Ik heb toch liever een lagere hals. 


Ik vond deze jurk ook wel heel mooi, dat het aan de bovenkant een beetje losjes valt en aan de onderkant alles strak bij elkaar komt. Ook de kleur beviel me wel, maar áls ik deze zou kiezen, kan ik waarschijnlijk niet kiezen tussen deze kleur en deze:



Want dat roze trekt me ook erg aan! Deze jurk heet Cocco dress, is ook van nelly.com en kost €63,95.



Ik ben niet zo van de glitters, maar de rede dat ik deze jurk koos is vanwege het model. Ik vind een strakke bovenkant met een fladderig rokje erg leuk staan. Maar ik denk niet dat ik deze jurk ga kiezen. Dit is overigens de Dry lake van nelly.com, en hij kost €64,95. 



En ja, alweer dat roze! Deze jurk heeft dezelfde vorm als de vorige, en het bovenstukje bestaat uit kleine roosjes. Superschattig! Net als de naam: Missy dress. Deze is te koop bij nelly.com voor €59,95.


Als je een kijkje neemt op nelly.com zie je ontzettend veel en leuke jurken. Er zijn er ook heel veel met een sluier, de nieuwe trend! Dit vind ik een van de mooiste. De suède bovenkant maakt het af! Deze is dan ook wat duurder: €75, 95. Hij heet Rare london.


Bij een mooie galajurk horen natuurlijk ook een paar goede pumps om de outfit af te maken. Ik ben slecht met hakken, maar ik moet en zal hoge pumps hebben voor het gala, no matter what. Of ik er op kan lopen of niet, maakt allemaal niks uit! Maar om het mezelf niet al te moeilijk te maken, ga ik wel voor een dikke hak. Deze pump heb ik op het oog en ik ben er al verliefd op. Zijn er nog meer slachtoffers? Deze zijn voor €59,95 te koop bij invito.com

Ik denk dat ik de eerste jurk met die open rug ga bestellen. Welke vinden jullie het mooist? Laat het me weten in de comments, ik heb dringend jullie advies nodig! 

Liefs,
Anne
















4 opmerkingen: