Pagina's

4 november 2012

Today was awesome, because...



Ik zag op de waarschijnlijk welbekende blog van Teske dat ze een schattig notitieboekje had gekocht, waarin ze elke dag opschrijft wat haar dag zo speciaal maakt. Dat vond ik echt een leuk idee, dus ik besloot er een blogpost van te maken. Als jullie het een leuke post vinden, ga ik dit voor jullie een paar dagen in de week opschrijven en er dan een vast maandartikel van maken. Er zitten ook weleens van die doorsnee dagen bij die bestaan uit: school, leren, pianoles of whatever, gtst kijken, dan nog meer tv kijken en slapen. Hoppa, dag om. En dan is er niet echt iets awesomes gebeurd. Ik ga het dus alleen opschrijven als het echt interessant is, wil ik er nog een leuk artikel van maken. Ik heb het deze keer nog niet van veel dagen omdat ik een week proefwerkweek had en er dan dus niet veel leuks te beleven valt en omdat ik er nog niet zo lang geleden mee begonnen ben. Maar misschien bevalt het je wel, dus kijk snel verder!







19-10 
Vandaag heb ik afgesproken met een vakantievriendin van afgelopen zomer. We zijn lekker Breda in geweest en hebben goed geshopt. Ondertussen hebben we natuurlijk veel bijgekletst en het was echt heel gezellig! We zijn van plan om nog veel vaker af te spreken, want het is echt vet leuk om af te spreken met de mensen die je op vakantie hebt ontmoet. Oh, wat ik me nu trouwens herinner, is dat ik nu ook een punt van mijn to-do list heb gedaan. Extra awesome dus!

20-10
Vandaag heb ik de hele dag gewerkt. Het ging echt goed en ik heb weer veel verdiend, wat ik nu wel kan gebruiken. Als supergoede afsluiting van de dag naar de sweet-16 van een hele goede vriendin geweest. Gezellig gepraat met bekenden én onbekenden. Nouja, wat je praten kunt noemen. Het was meer een vorm van communiceren. Want praten gaat een beetje moeilijk met die muziek. Maar het was wel leuk! 


21-10
Vandaag was het de laatste dag van de herfstvakantie, dat is dus minder. Maar de vakantie is wel goed afgesloten, want ik ben naar het pannekoekenhuis geweest samen met de familie van mijn vader. Het is altijd heel gezellig met mijn nichtje Moniek, die jullie volgens mij al vaker op mijn blog hebben langs zien komen. We zijn van dezelfde leeftijd en we kunnen goed met elkaar opschieten. Ik had trouwens wel een hele lekkere pannekoek, namelijk met spek en champignons. Heel eenvoudig, maar echt heerlijk!

22-10
Het was deze week echt enorm lekker weer, en ik denk dat het vandaag het lekkerst was. Een heerlijk zonnetje en een zwoele wind. De temperatuur was ook helemaal not bad. En dat voor een maand als oktober! Dat maakte me vrolijk. Warm weer maakt me altijd vrolijk, en al helemaal als het onverwacht komt. Oja, ik kon vandaag ook mijn nieuwe kleren aan. Dat geeft toch altijd weer een ander tintje aan de dag vind ik.


23-10
Vandaag ben ik fanatiek geweest in het oefenen met de piano. Dat heb ik al lang niet meer gedaan en ik moet zeggen dat het enorm goed voelt.

24-10
Vandaag hadden we een relaxed dagje op school. Omdat we de week erna proefwerkweek hadden, was er in veel lessen tijd over. Ik heb ook al veel kunnen leren voor de proefwerkweek en dat geeft ook een fijn gevoel.

25-10
Vandaag was het een gewone doordeweekse donderdag, maar geen school voor mij! Ik had vandaag een scholingsdag op het Fontys in Tilburg. Ik had me namelijk opgegeven als lentor en op deze dag leerde ik hoe je het best bijles kon geven. Heel handig! Maar stiekem hadden ik en mijn vriendinnen eigenlijk opgegeven omdat we dan geen school hadden én omdat we een gratis lunch kregen. En die lunch was echt heerlijk! Het was gewoon een hele gezellige dag.

26-10
Ik heb vandaag enorm veel lol gehad tijdens maatschappijleer. Dat doet me altijd goed. Als ik echt enorm veel heb gelachen op school, kan ik met een blij gevoel thuis komen, like today.


Wat vond je van dit nieuwe onderwerp? Denk je dat ik het vaker moet doen? Laat het me weten in de comments!

Liefs,
Anne









Geen opmerkingen:

Een reactie posten