Pagina's

28 december 2012

Update What to do in winter?


Een paar weken geleden schreef ik over dingen die ik van plan was te gaan doen deze winter. Daarna schreef ik een update, waarin stond wat ik allemaal al had gedaan. En nu we een maand verder zijn kan ik weer een aantal dingen schrappen. De dingen die ik de vorige keer al had gedaan staan niet meer op de lijst, het is dus de bedoeling dat er aan het eind niks meer overblijft... Benieuwd waar ik mijn energie in heb gestopt de afgelopen maand? Kijk snel verder!




1.  Mijn haar beter verzorgen. 
Dat was een tijdje gelukt, maar nu begint het weer droog te worden. Ik probeer het te lijf te gaan met mijn nieuwe kokosshampoo en -conditioner, maar of het helpt? Dat moet ik even afwachten. 


2 Mijn kleren op tijd in de was gooien
Sounds still ridiculous.. Maar het begint te komen!


3. Meer smoothies maken
Ik ben lui. Heel lui. Dus daarom heb ik dit nog steeds niet gedaan. Maar ik geef gewoon het koude weer de schuld. 


4. Hakken kopen
Yes, I did! Voor het gala had ik hoge pumps nodig. Daar komt vast nog een artikel over..

5. Naar de film 'Alles is familie'
Dat heb ik gedaan en hij viel niet tegen! Ik vond alleen dat de film een beetje lang duurde, maar wat heb ik gelachen zeg. 


6. Een hele mooie galajurk kopen
Vorige week was het gala en ik vond het in een woord fantastisch! De outfit komt later! 


7. Zuiniger zijn op mijn telefoon
Dat gaat me steeds beter af. Ik hoop dat ik het kan volhouden tot het eind van de winter.


8. Kledingstukken met lange mouwen kopen
Ik koop altijd topjes, ook in de winter, waardoor ik vaak blazers/jasjes te kort kom. Ik moet dus echt meer truien kopen. De laatste tijd heb ik geen shirts ofzo gekocht, alleen schoenen, broeken en sieraden. Maar toen ik gisteren bij de H&M stond betrapte ik mezelf erop dat ik alleen maar topjes in mijn handen had. Maar ik heb er geen een gekocht, dus deze opdracht is nog niet gefaald!


9. Mijn kamer netjes houden
Precies wat hierboven staat. Ik moest bepalen wat ik aan moest en ik heb een paar keer gelogeerd met vriendinnen, etc, etc. Het was dus een rommel. Maar nu is het alweer redelijk opgeruimd.


10. Een proefles Zumba volgen
Ik ben lui en ik heb het druk. Geen goede combinatie, al helemaal niet als je zo'n proefles in moet plannen. Nog niet gedaan dus.


11. Nieuwjaar vieren met de mensen van wie ik hou
Nieuwjaar komt er bijna aan en ik heb er zoveel zin in! Op oudjaarsdag ga ik gezellig oliebollen eten met wat vrienden en s'avonds ga ik eten met mijn familie. Rond een uur of 11 is mijn moeder zo lief om me weg te brengen naar een vriendin en dan gaan we lekker feesten! Dit gaat helemaal goed komen dus!


12. Schaatsen
In het dorp is een ijsbaan dus ik ga dit weekend schaatsen! 


13. Carnaval, kerst en Sinterklaas vieren
Alleen carnaval nog. Ook daar heb ik enorm veel zin in, mijn favoriete feest van het jaar!

Ik begon met 20 dingen die ik moest doen en ik ben nu bij 13. Dat gaat best goed toch? Tot de volgende update!

Liefs,
Anne















2 opmerkingen: