Pagina's

28 december 2012

Liebster Award!



Dit is een tag voor beginnende bloggers, like me! Ik kreeg een tijdje geleden een bericht van Ilona, met de mededeling dat ik getagd was. Ik snapte het niet, ik, getagd? Waarmee dan? Dus ik ging naar haar site en zag inderdaad mijn naam staan. Ik begreep niet helemaal wat het doel daarvan was, dus ik heb het uitgezocht en uiteindelijk begreep ik het. En wat is het een leuk  idee! Dit is een tag waarin je andere mensen moet taggen, zodat zij de kans krijgen om meer bezoekers te krijgen. Benieuwd? Lees dan snel verder!



Als je bent getagd, moet je een artikel schrijven met daarin 11 dingen over jezelf, je moet de 11 vragen beantwoorden van degene die jou heeft getagd (dus in mijn geval Ilona), je moet 11 nieuwe vragen bedenken en dan moet je een paar nieuwe mensen taggen die jouw vragen moeten beantwoorden. Ja, het is ingewikkeld, maar wel leuk! 

Ik ga nu dus eerst 11 dingen over mezelf vertellen.



1. Ik ben verslaafd aan Gossip Girl. Nog helemaal niet lang, ik ben nu pas bij seizoen 2, maar ik vind het echt zo'n leuke serie! Af en toe heb ik even een break, maar als ik dan weer eenmaal begin met kijken kan ik niet meer stoppen. 

2. Ik heb altijd honger.
Als je een serieus gesprek aan het voeren bent en je hoort ergens op de achtergrond: 'Ik heb honger! Is er hier ergens eten?', dan ben ik het. 

3. Ik ben een echte koukleum! 
Menn, wat heb ik het vaak koud. Vooral in deze tijden. 


4. Ik kan niet zonder muziek
Elk moment van de dag, altijd wanneer het kan, luister ik muziek. 

5. Ik hou van uitgaan!
Lekker losgaan, ja daar ben ik wel fan van. Ik sleep altijd iedereen mee en gelukkig ben ik niet de enige die ervan houdt. Er zijn altijd wel mensen die meegaan! 

6. Mijn dag bestaat voor een deel uit social media
Als ik ook maar heel even niks te doen heb, pak ik mijn telefoon om even twitter, facebook en whatsapp te checken. Mijn omgeving wordt er gek van.


7. Ik kan geen kaarsen aansteken
... want ik ben bang voor de lucifer of de aansteker. Het vuur komt veeel te dicht bij mijn vingers. 

8. Ik heb een hele slechte conditie
Ik doe aan tennis, maar alleen in de zomer. En ik ben te lui om een een sportabonnement te nemen. Mijn conditie is dus barslecht. Ik ben echt jaloers op de mensen die elke week gewoon gaan fitnessen, dat kan ik echt niet opbrengen.

9. Ik ben een fanatieke carnavaller!
Als echte brabander ben ik groot fan van carnaval. Het is me er met de paplepel ingegoten. Mijn favoriete feest van het hele jaar!

10. Ik ben heel ongeduldig
Dat komt omdat ik zes weken te vroeg ben geboren, waarschijnlijk. Misschien kunnen jullie het ook wel merken aan mijn schrijfgedrag. Als ik een hele lange blogpost schrijf, is het aan het einde steeds slechter.

11. Ik ben heel erg gek
Af en toe kan ik enorm hyperactief worden en ja, dan kan je mijn gedrag wel 'gek' noemen. Maar het is wel op een positieve manier, haha.

Nu de 11 vragen die Ilona aan mij heeft gesteld!

1. Wat is je raarste actie in het blogger zijnde en in het leven?
Dat is meteen al een lastige vraag. Ik blog nog niet heel erg lang, dus veel rare acties heb ik niet gehad. Maar ik kan me nog wel herinneren dat ik een keer een artikel online heb gezet zonder dat er iets in stond. Ik kreeg toen van iemand een reactie met: 'Er staat niks?' Ik heb het toen onmiddellijk verwijderd! En in het leven.. Tsja, ik denk dat ik er te veel heb meegemaakt om te herinneren.

2. Maak een klein plaatje/stukje of iets anders creatiefs over de herfst


3. Wat ga je doen voor Sinterklaas @ blog of leven?
Ik heb met mijn familie surprise gedaan en op pakjesavond hebben we lekker traditioneel pakjes uitgepakt. Ik wilde een artikel schrijven over de cadeaus die ik had gekregen, maar door omstandigheden is dat niet gelukt.

4. Wat is je lievelingsonderwerp/artikel wat je hebt geschreven?
De onderwerpen waar ik graag over schrijf zijn over kleding of make-up. Wat ik ook heel leuk vind is 'my life in pictures', omdat je dan alle foto's van de afgelopen maand nog eens kan bekijken en ik vind het gewoon ook heel leuk om af en toe iets te fotograferen. 

5. Wat staat er op je lijstje wat je wilt van de Sint, Kerstman of voor je verjaardag?
Een nieuwe camera zou ik wel tof vinden, maar dat zit er niet in denk ik. Of een krultang. Iets wat ik ook op mijn verlanglijstje had voor Sinterklaas was een oogschaduwpalette en dat heb ik gekregen, dus daar ben ik echt onwijs blij mee!

6. Waarom blog je?
Dat is een goede vraag! Ik denk dat ik blog omdat ik schrijven en foto's maken heel erg leuk vind. Verder wilde ik graag wat meer leren over make-up en ben ik altijd geïnteresseerd in mode.

7. Hoe zie jij het leven?
Ik sta meestal wel positief in het leven. Dit is mijn jeugd en die heb ik maar een keer, dus daar wil ik iets van maken. Ik probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen met iedereen en zo wil ik van deze tijd genieten.

8. Wat zou je doen als je nooit meer mag bloggen?
Dan zou ik elke dag allerlei andere blogs checken om zo op de hoogte te worden gehouden van alle laatste nieuwtjes in de fashionwereld. Ik zou er enorm van balen en ik zou het ook missen, want hoevaak ik wel niet ergens ben en ik dan denk 'oh, dat is een leuk artikel!', dat is echt ontelbaar.

9. Wat zou je later als beroep willen doen?
Daar ben ik nu heel erg mee bezig, aangezien ik in de 4e klas zit. Ik krijg op elke verjaardag wel de vraag 'en weet jij al welke richting je op wilt?' Mijn antwoord: 'Nee, geen idee. Misschien iets met psychologie ofzo?' Maar fotografie lijkt me ook ontzettend leuk en zo zijn er nog wel meer dingen.

10. Wat is het leukste om te doen op de wereld, noem een top 11 ;p
1. De slappe lach hebben
2. Naar de middelbare school gaan
3. Bij familie zijn
4. Dromen
5. Een geliefde hebben
6. Verliefd zijn
7. Gek doen
8. Shoppen
9. Op vakantie gaan
10. Bloggen
11. Uitgaan

11. Geld of geluk?Geluk, zonder twijfel!

De vragen voor de mensen die ik tag zijn:

1. Hoe kwam je op het idee te gaan bloggen?
2. Waar blog je het liefst over?
3. Wat is de laatste droom die je je kunt herinneren?
4. Wat is je favoriete seizoen en waarom?
5. Wat is het leukste dat je van de Sint/Kerstman hebt gekregen?
6. Hoe ga jij oud en nieuw vieren?
7. Wat is je favoriete make-upproduct?
8. Wat is jouw leukste eigenschap?
9. Wat is je favoriete lichaamsdeel?
9. Wie is je grote voorbeeld?
10. Waar kijk je momenteel heel erg naar uit?
11. Wat staat er nu op jouw wishlist?

En als laatste, de mensen die ik tag zijn:

Sophie
Danielle
Femke
Nyria





2 opmerkingen: