Pagina's

11 mei 2013

My life in pictures


Deze maand heb ik genoten van het mooie weer, heerlijk gegeten (as usual) en heb ik lekker gewerkt voor mijn blog. Ik had vooral heel erg veel zin in de vakantie en ik had daarom ook de zomer al wel een beetje in mijn bol! In dit maandelijkse artikel kun je het allemaal in foto's zien. Enjoy!




Tijdens ons wekelijkse tussenuur op donderdag eten we regelmatig bij TAART, een soort cafeetje waar je heerlijk kunt high-tea'en! Volgens mij had ik hier een cappuccino en een stuk taart met veel chocola (de echte naam weet ik niet meer). En oh, zie je dat hartje in mijn cappuccino? Schattig!


Op vrijdagmiddag kreeg ik samen met vriendin Sarah de geweldige ingeving om pannekoeken te gaan bakken, dat was voor mij alweer een tijdje geleden! Onder het genot van een filmpje hebben we ze lekker opgepeuzeld. 


Het geeft zo'n heerlijk gevoel als je gewoon je raam kunt open zetten zonder dat er al te veel kou je kamer in komt! I love spring!


Dit lakje graaide ik uit een bak bij de Kruidvat, nog even snel voordat ik af moest rekenen. Ik wilde altijd al zo'n oudroze kleurtje en was dus blij dat ik deze zag liggen en zelfs met korting kon meenemen. 


Een veelgemaakte maaltijd deze maand: tosti met chocoladepasta en banaan! Dat had ik al lang niet meer gegeten, maar ik kreeg er enorm veel trek in. Een hele tijd geleden schreef ik een recept, klik hier als je daar benieuwd naar bent. 

 



Ik was heel blij met dit armbandje dat ik kocht bij de WE! Ik wilde hem al heel lang kopen op Forever21.nl, maar toen ik op het punt stond om hem echt te gaan bestellen, was hij (tot mijn grote verdriet) uit verkocht. Gelukkig heb ik hem alsnog! Dit armbandje kon je trouwens ook zien in deze shoplog, die eerder deze week is verschenen. 


Fotograferen voor reviews en deze shoplog. Ik probeerde deze keer echt een goede camera uit, namelijk die van mijn ouders. Voorheen gebruikte ik altijd mijn telefoon, maar ik merk dat het verschil een stuk groter is. De foto's zijn nu van een veel betere kwaliteit. Deze camera ga ik zeker vaker gebruiken. 

 

Druk bezig met swatchen, overal waar je keek stonden nagellakjes (of iets wat daarmee te maken had). 


Zelfs mijn nagels aan het lakken tijdens het leren, wat trouwens niet zo'n heel goed plan was.. Van leren was er maar weinig gekomen.


Mijn haar krult de laatste tijd een stuk mooier, jammer genoeg is het nog steeds wel droog.


Zo blij met deze nieuwe broek! 


Last minute besloten een vriendin en ik toch nog te gaan stappen en ze had mijn haar daarvoor heel mooi gekruld! 


En tijdens het stappen kwam Ruud Feltkamp (Noud uit GTST) opeens draaien! Hoe gaaf! Ik heb geprobeerd er een foto van te maken. Hij draaide trouwens echt goed!

 

Achterop de fiets midden in de nacht en omdat het nog een heel stuk fietsen was terug naar huis, deden mijn benen en kont nogal zeer van het zitten op die oncomfortabele bagagedrager.

 

Een ingeproviseerde tapas, ook midden in de nacht, haha. 

 


Krullies (:

 

Ik geniet de laatste weken steeds meer van de mooie lucht als de zon ondergaat, wat ziet dat er toch altijd mooi uit! Kan het ook nooit laten om even snel een foto te schieten. 


Nu is het opeens ook heerlijk om even een stukje te fietsen met dit weer.


Ik denk dat dit wel de laatste warme chocomel van het jaar was.. Het enige nadeel van warm weer. 


Experimenteren met mijn haar.


En ook hier ben ik weer even aan het bijbruinen!


Dit is mijn bureau, helemaal onder de nagellakstrepen dus. Het viel me opeens op, alle kleurtjes van de regenboog zitten op mijn tafel!


Hi I'm cooking. 



Dat is moeilijk fietsen zonder zadel, haha. Ik moest wel lachen toen mijn nichtje Moniek heel enthousiast haar fiets wilde pakken, maar met een verbaasd gezicht terugkwam. 


Lekkere smoothies gemaakt, klik hier voor het recept.


Make-up in mijn toilettas proppen, in de hoop dat het allemaal heel blijft tijdens de reis. 

 
En als laatste een lekker voorgerechtje!

Liefs,
Anne

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! Je hebt echt prachtig haar en je outfit met je nieuwe broek is erg leuk:) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk om te zien! Leuke blog heb je! (:

    BeantwoordenVerwijderen