Pagina's

16 juli 2013

Even bijkletsen


De vakantie is in volle gang en de tijd dat ik zelf ook met vakantie ben is nu ook aangebroken. De afgelopen tien dagen heb ik weinig tot niets van me laten horen en dat komt omdat ik op het strand lag te zonnen! Als je wilt weten wat ik nog meer gedaan heb en wat ik nog van plan ben te gaan doen en wat dat voor gevolgen heeft voor mijn site, lees dan verder. 

De afgelopen week ben ik met mijn moeder, zusje en broertje naar een camping geweest bij Bloemendaal aan zee, op loopafstand van Zandvoort. Het was gelukkig lekker weer aan het begin van de week en de eerste paar dagen hebben we dan ook heerlijk op het strand gelegen. Woensdag en donderdag was het weer wat minder, vooral als je vlakbij de kust bent staat er heel wat (koude) wind. Maar die dagen zijn we ook goed doorgekomen, we hebben onder anderen geshopt in Haarlem! Deze vakantie heb ik natuurlijk al heel wat meer geshopt en ik ben vastbesloten om alles te laten zien in een shoplog. Verder heb ik heel erg veel gelezen, iets wat ik al lang niet meer met regelmaat doe. Vroeger was ik echt een boekenwurm en dat kwam nu wel weer naar boven. Voor de lezers onder ons, ik kan je de boeken Matched (deel 1) en Crossed (deel 2) van Ally Condie absoluut aanraden (ik heb geen idee of er nog meer delen zijn, stiekem hoop ik van wel)! We zaten bij de zee, dus de vis mocht niet ontbreken. Meerdere keren hebben we aan de kibbeling of haring gezeten. Kortom, ik heb een hele gezellige week achter de rug!


Ondertussen kijk ik enorm uit naar mijn verjaardag volgende week. Op 25 juli word ik ein-de-lijk 16! Ik ben al een halfjaar aan het aftellen en nu is het bijna zover. Ik heb mijn verjaardagscadeau ook al uitgezocht en ben er ontzettend blij mee. Jammer dat ik het nog niet mag uitpakken en dragen, ik moet echt nog even negen dagen wachten. Ik wilde heel graag een buddha-to-buddha ring en die heb ik dus voor mijn verjaardag van mijn ouders gekregen. So happy!

Aankomende week komen er ook geen blogposts online, want dan zit ik in Frankrijk! Ja, ik ben echt volop aan het genieten van het feit dat ik vakantie heb. Alles is al ingepakt en vandaag gaan we rijden. Ik wilde eigenlijk een aantal artikels vooruit schrijven voor afgelopen en volgende week, maar door een aantal vervelende omstandigheden is dat niet gelukt. Ik hoop dat het niet zo erg is!

Ga jij nog op vakantie en waarheen?
Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie en tot snel!


Liefs,
Anne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten