Pagina's

3 oktober 2013

My life in pictures | september


Dat was september alweer, de overgang naar de herfst is gemaakt. Opzich wel lekker, die koppen warme chocomel en de mooie herfstkleuren buiten. Natuurlijk ook de nieuwe winterkleding niet te vergeten! Eigenlijk heb ik deze maand niet zo heel veel speciaals gedaan, maar gewoon lekker binnen gezeten. Niet zo interessant dus en daarom ook niet fotowaardig, maar toch zijn er een paar foto's! Enjoy!


Nog even snel een frisse zomerkleur op, voordat de donkere winterkleuren er weer aankomen. Dit is 253 Mint Macaroon van NYC, met daarover een matte topcoat van de HEMA. Klik hier en hier voor de reviews.


Mooi uitzicht had ik hier! Vanuit mijn zolderkamer kijk ik altijd naar de lucht en als die mooi is dan kan ik het meestal niet laten om er een foto van te maken.

Het is misschien een beetje raar, maar dit is toch echt een kleine OOTD uit september! Lekker zomers nog, ik verlang er alweer naar terug (gaat nog wat worden deze winter..). Het is raar om te bedenken dat het de eerste weken van september nog lekker warm was buiten. 


Warmte betekent ijs, en niet zo'n beetje ook. Dit was mijn kunstwerk op een vrijdagmiddag. IJs met slagroom, chocoladesaus, hagelslag en blauwe suiker. YUM!

Weer bezig met Fifa, het gaat steeds beter!


Plannen! In het begin ging het goed, maar ik dwaalde af vanwege mijn schoolwerk. School is toch weer de spelbreker :(


Heerlijk zo'n opgeruimd bureau. Ik raak altijd een beetje gedesoriĆ«nteerd als mijn bureau niet is opgeruimd, eigenlijk ook wel weer handig, want mijn bureau zal nooit megarommelig zijn. 


Het was weer eens feest bij de Kruidvat, twee nagellakjes voor de prijs van 1, bij alle merken! Dat kon ik niet laten gaan, dus koos ik voor deze twee lakjes van Rimmel. 


Hoe het weer in een keer kan omslaan, een week lang alleen maar regendruppels op de ramen. Bah!


Elke donderdagmiddag heb ik een vast tussenuur, met daaraan vast een pauze. Meestal halen we dan een hoop lekkers, zoals hier. 


Bij Snickers moet ik altijd aan die reclame denken. "Better?'' ''Better.''



Dit keer het tussenuur thuis vieren, want thuis heb je een magnetron waar pizza's in kunnen! 


Oke, dit is mijn eigen Fifaspeler. Is hij niet knap? Hij heet alleen wel Anne, haha. 


Op zaterdagavond lekker gourmetten en chillen met vrienden (:


Zoals op de vorige foto dus al duidelijk was, ging ik gourmetten met vrienden vanwege iemands verjaardag. Ik was nog nooit in zijn huis geweest en ik was vooral onder de indruk van de kelder. Kijk dat scherm, megafifa! 


S'ochtends in alle vroegte terug naar huis fietsen, die dag had ik me toch een hoofdpijn! En ik moest mee op visite, keep smiling..


Dat nieuwe lakje van Rimmel lijkt wel erg veel op de kleur van Catrice die ik al had. Beetje zonde vond ik, maar niks aan te doen. 


Vorige week was het voor een dag 20% korting bij de Only. Ik had nog een nieuwe winterjas en broek nodig, dus op het allerlaatste moment ben ik samen met m'n moeder en zusje nog even naar de stad geracet. Binnen een halfuur drie tassen volgeshopt! 


Op bol.com kocht ik een Q&A a day boekje, nouja eigenlijk twee. Nog eentje voor een vriendin, want vanaf  €20 euro waren er geen verzendkosten. Wat een service trouwens, de volgende dag waren ze al binnen! Dit is echt heel leuk om te doen, elke dag kun je een vraag invullen en dat vijf jaar lang. Zo kun je elke vijf jaar zien wat je die dag hebt ingevuld. De vragen kunnen heel simpel zijn, bijvoorbeeld wat je die dag gegeten hebt. Maar ze kunnen ook wat dieper gaan, bijvoorbeeld de vraag: ''Can people change?'' Als ik het me goed herinner, is een boekje €13,99. 

De tijd van warme chocomel is er weer, blij! 


Weer een supermooie lucht! Al die verschillende kleuren..


Afgelopen maandag ben ik naar het Ziggodome in Amsterdam geweest voor het concert van Peter Gabriel (zonder te weten wie hij nou eigenlijk is, shame on me?). Mijn vader vroeg of ik zin had om mee te gaan, en ik zag geen redenen om het niet te doen. 


Ik was nog nooit in het Ziggodome geweest, maar het is echt indrukwekkend! Heel groot ook. We zaten aan de zijkant en dit was ons uitzicht op het podium. 


Het was bijna helemaal uitverkocht! Blijkbaar is die Peter Gabriel heel bekend en ik moet zeggen dat hij wel heel erg mooi kan zingen. Ik vond het heel gaaf om te zien! 

Verheug jij je al op de herfst? 

Liefs,
Anne


1 opmerking:

  1. Ik heb echt heel erg zin in de herfst! Lekker weer met chocomelk. Wat een leuke foto's!! (:

    BeantwoordenVerwijderen