Pagina's

29 december 2013

Mijn goede voornemens voor 2014

2014 please be good.

2014 is er bijna! Voor mij was 2013 niet zo'n heel goed jaar, ik hoop dat 2014 dat wel wordt. Ik heb in ieder geval al een paar voornemens die zouden kunnen helpen! 


1. Mijn huid beter verzorgen
De laatste paar weken heb ik elke week, vaak op vrijdagmiddag, een moment dat ik een maskertje op doe en eens goed voor mijn huid zorg. Dat zou ik in het volgende jaar vaker moeten doen!


2. Hardlopen
Ik heb het dit jaar ook al even volgehouden, maar toen de kou kwam ben ik er mee gestopt. Zonde eigenlijk, want ik vond het helemaal niet zo erg om te doen en het ging ook best wel goed! Ik moet echt mijn conditie ophalen, dus in 2014 moet ik het echt volhouden. 


3. Sparen
Mijn vakantie naar Spanje deze zomer is geboekt! Helaas moet ik het wel grotendeels zelf betalen, maar daar heb ik het wel voor over. Dat betekent alleen wel dat ik heel hard moet sparen! 


4. Meer bloggen
Het gaat de goede kant uit, nog steeds komt er drie keer in de week een artikel online. Dat komt omdat ik zover had vooruit geschreven, maar ik wil dit graag zo houden. Ik hoop dat het me lukt!


Dit waren mijn voornemens, het zijn er niet bizar veel, maar ik moet natuurlijk wel een beetje realistisch blijven. 


Heb jij ook voornemens voor 2014?


Liefs,
Anne 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten