Pagina's

17 december 2013

Music top 3

love is music

Ik hou van heel erg veel soorten muziek, er zijn natuurlijk wel een paar uitzonderingen, maar mijn afspeellijst staat vol met verschillende muziekstijlen. Ik heb mijn top 3 weer uitgekozen! 

Stromae is vooral bekend van zijn hits 'Alors on danse', 'Papaoutai'  en 'Formidable'. Ik hou wel van deze Franse, vlotte liedjes en ik vind Stromae in het algemeen ook wel leuk. Ik heb eens even wat van zijn andere liedjes beluisterd en ik vond deze ook wel wat hebben! 



Op nummer 2 wellicht een bekende, namelijk 'All of me' van John Legend. Ik kan hier naar blijven luisteren, wat is dit een prachtig nummer! Die tekst is echt zo mooi. 



En dan nu iets heel anders, wat ruiger. Op nummer 1 staat voor mij Yellow Claw met Shotgun. 


Wat is jouw favoriete nummer op dit moment?

Liefs,
Anne

1 opmerking: