Pagina's

10 oktober 2012

Old music top 3! #3


Ik ben weer een beetje weggezakt in de oude liedjes, dus it's time voor een top 3 lijst! 
Dit zijn liedjes die ik nog regelmatig luister als ik ze al een lange tijd niet meer heb gehoord en ze destijds uit mijn playlist heb verwijderd. Na een tijdje drop ik ze er dan weer bij, want dan kan ik er weer wel vrolijk van worden. Net als bij deze 3!




1. Wannabe - the Spicegirls
Ik was laatst op een familiefeestje en toen kwam deze voorbij. Dit is natuurlijk een lekker fout nummer, maar ik vind hem wel heerlijk om mee te zingen! Elke keer als ik wakker wordt doe ik 'm even: 'Soooo tell me what you want what you really really want!' 




2. September - Earth, Wind & Fire
Deze is misschien wel bekend van de ook bekende film Les Intouchables. Deze film zijn we nu aan het kijken met Frans en hij begon met dit liedje. Ik werd er meteen helemaal vrolijk van.





3. Alors on dance - Stromae 
Dit was een paar jaar geleden een hit. Ik kan me nog goed herinneren dat we deze moesten vertalen bij Frans (het is immers een Frans nummer) en dat we toen met de hele klas stonden te swingen, inclusief de lerares. 




Dit was een kort, maar krachtige blogpost! Ik hoop dat je hem wel leuk vond! 

Wat vind jij van deze nummers? En ken je er nog een paar die een paar jaar geleden echt een hit waren? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten