Pagina's

24 oktober 2012

Tag: before I die, I've done



Ik vond de tag Before I die al heel leuk om te doen en ik zag deze variant op verschillende blogs voorbij komen. Ik ben er heel enthousiast over geraakt en ik vond het ook leuk om die van anderen te lezen! Ik merkte wel dat het een stuk moeilijker was dan de vorige keer om geschikte dingen te zoeken. Nu is het gebaseerd op de feiten en de vorige keer was het gebaseerd op dromen en die zijn er natuurlijk veel meer. Het was dus wel even wat beter zoeken, maar dat maakte het zeker niet minder leuk. Ik ben weer aan de slag geweest en heb een aantal plaatjes gevonden op weheartit.com




Ja, dat was echt een hele uitdaging en ik was ook enorm blij toen ik hem eindelijk weer terughad! Ik had mijn telefoon namelijk, ja ik weet het, heel dom, in de wc laten vallen. Ik baalde er zo van, want ik had hem nog helemaal niet lang. Ik ben nu wel een stuk voorzichtiger met mijn telefoon! 


Toen ik een keer in een gekke bui was, ben ik, spontaan als ik was, in de sneeuw gaan liggen om engeltjes te maken. En ik zou het zo weer doen! 


Vroeger was ik altijd heel onzeker, verlegen en ik durfde niet op te komen voor mijn mening. Sinds dat ik op het voortgezet onderwijs zit is dat wel veranderd. Ik schaam me nu niet meer voor mijn mening en hoe ik eruit zie. Ik weet zelf wel beter, denk ik altijd.


Dat gebeurt bij mij niet snel, ik ben namelijk altijd heel snel moe. Meestal zit daar ook wel een stukje verstandigheid achter, ik moet de dagen daarna ook nog doorkomen. Maar als ik eenmaal over mijn slaap heen ben, is het no problemo! Ik heb nog niet vaak de hele nacht niet geslapen,  maar de keren dát ik het deed, waren nachten met alléén maar de slappe lach.


Er gaan altijd een hoop discussies aan vooraf, maar uiteindelijk krijgen mijn ouders me altijd zover om op vakantie een berg te beklimmen. Tijdens het wandelen moet je dan natuurlijk niet doen alsof je het leuk vindt, maar eenmaal  aangekomen op de top, is het moeilijk om niet te genieten van het prachtige uitzicht. Het is toch wel een mooi gevoel als je tussen de wolken staat. 


Italië, wat een geweldig land! Ik ben gek op de sfeer, het eten en de mensen. Italië staat natuurlijk bekend om de pizza, maar laten we alsjeblieft de spaghetti niet vergeten, want die is ook goddelijk.


Ik ben dol op pretparken, en al helemaal op Disneyland. Ik ben er een paar jaar geleden geweest in Parijs en het waren 4 superleuke dagen om niet te vergeten.


Zo af en toe heb ik echt zin om even helemaal los te gaan en gek te doen. In de zomer heb je soms van die warme dagen waarop het dan tóch regent. En niets houdt me dan tegen om zomaar random in de regen te gaan dansen. 


Dat is zo leuk! Het is altijd even wennen om van dat ijskoude water over je heen te krijgen, maar al gillend en lachend is iedereen aan het eind kletsnat. De waterballonnenvariant is trouwens ook heel leuk.

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden! Maar nu eventjes iets heel anders, een kleine update. Waarschijnlijk heb je al gemerkt dat ik de afgelopen schandalig weken weinig heb geblogt. Dat komt omdat ik gewoon heel druk ben met school en blij ben als ik eindelijk wat tijd over heb. Bloggen zat er dus gewoon even niet in. Aankomende week heb ik weer proefwerkweek, dus ik weet niet of ik nu weer veel kan gaan bloggen. Ik hoop dat je het niet erg vindt! Ik kan nog niks beloven, maar ik hoop dat ik binnenkort weer gewoon aan de slag kan gaan. Ik heb in ieder geval nog wel veel dingen klaarliggen, dus daar zal het niet aan liggen. Hopelijk tot snel!

Liefs, 
Anne












Geen opmerkingen:

Een reactie posten