Pagina's

10 september 2013

Marington.nl kortingscode!

Advertorial 

Ik ken Marington.nl nog niet zo heel lang, maar ik ben blij dat ik deze site heb ontdekt. Je kunt er ontzettend leuke producten vinden op modegebied, maar ook als je op zoek bent naar nieuwe spullen voor in je woning ben je hier op het juiste adres. Een echte lifestylewebsite dus! 

Zoals ik al zei hebben ze hele leuke woonaccessoires, bijvoorbeeld muurstickers en mooie hamamdoeken




Ook qua mode zijn er veel leuke dingen, zoals leren tassen of damestassen


Ik kan het je nu allemaal wel laten zien, maar je kunt veel beter zelf een kijkje gaan nemen. Je kunt dan zelfs gebruik maken van een kortingscode, want die mag ik aan jullie geven van Marington! Met deze code krijg je 10% korting op artikelen uit het hele assortiment en je kunt hem zelfs onbeperkt gebruiken. 
De kortingscode is tH6Cb2S7Gt.
Grijp deze kans wel snel, want je kunt de code maar tot 15 september gebruiken! 

Veel plezier!

Liefs,
Anne


1 opmerking: