Pagina's

3 september 2013

My life in pictures | augustus


Aan het begin van dit artikel heb ik nog vakantie en aan het eind zit ik alweer op school. Een groot verschil! In de tussentijd heb ik weer een nieuwe verslaving, namelijk Fifa spelen op de playstation, dus daar zien jullie wat van. Verder heb ik smoothies gemaakt, nog een keer gekookt en ik heb zelfs een hele verjaarweek gehad. Alles wat ik heb gedaan deze maand, zie je in dit artikel in foto's terug. Enjoy!



Toen ik thuis kwam van vakantie heb ik gelijk afgesproken om bij te kletsen met een vriendinnetje. We zijn lekker op het terras gaan zitten en hebben echt lang de tijd nodig gehad om elkaar weer helemaal bij te praten. Het was wel erg fijn om iedereen weer te zien na mijn vakantie.


Jaa, weer een nieuwe collectie bij H&M! Snel kijken wat er allemaal voor nieuws verkrijgbaar was. Volgens mij is er nu alweer een nieuw blad van H&M op de mat gevallen. Ik heb er nog niet in gekeken, maar ik ben weer benieuwd.


Ik ging samen met mijn nicht shoppen in Rotterdam en de lunch kreeg ik van haar voor mijn verjaardag. We hebben heerlijk gegeten bij Bagels & Beans. Ik had een bagel met tonijnsalade en muntthee. Jum!

Het was overheerlijk weer en in plaats van een duik in het zwembad, maakte ik vaak smoothies als ik even verfrissing nodig had. Ik heb veel varianten uitgeprobeerd, binnekort komt er een lekker recept online. 


Foto's maken van nieuwe producten! Ik werk nu bijna altijd met dit fototoestel, het schiet hele mooie plaatjes.


Nieuwe ontdekking: Coca Cola Lemon light. Er zitten geen calorieën in en ook geen suikers. Het is dus een stuk minder ongezond dan andere cola en dit is nog eens lekker ook!


Poolparty houden bij een vriend. Heerlijk relaxed in de tuin. 


En ja, mijn nieuwe verslaving! Fifa op de playstation! Ik kan het voor geen meter, maar ik ben nog in de leer haha. 


Als ik sneakers koop, koop ik al-tijd Allstars. Ik heb al verschillende kleuren gehad, blauw, rood.. Ze zijn zo handig, voor alles! Werk, uitgaan, school, ze lopen heerlijk. Ik wilde graag nieuwe en een vriendin was zo lief om ze mee te nemen helemaal vanuit Amerika. Happy me!


Heerlijke maaltijdsalade met koude pasta, yoghurt, mayonaise, karpertjes, spekjes, stukjes kipfilet.. Eigenlijk gewoon alles wat we in de koelkast konden vinden hebben we er in gedaan haha. Het was wel heel lekker!


Kwasten schoonmaken! Iedereen zegt altijd dat het zo'n rotklusje is, maar ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg om te doen. Lekker op mijn gemak met een muziekje erbij..


Klinkt stom, maar ik vind het altijd leuk om de stikker van de Monatoetjes eraf te halen en er dan op blazen te zodat de pudding loskomt. Herkenbaar? En ik lus niet eens Monatoetjes!


Armcandy, het linkse armbandje is nieuw. Ik kocht hem bij de Six, ik weet helaas de prijs niet meer.


Heerlijke bonbons die ik kreeg voor mijn verjaardag.

Een vriendinnetje was jarig en was als laatste van de groep 16 geworden. Dat moest dus flink gevierd worden. We hebben er een hele verjaarweek van gemaakt! Ik heb haar wel 100 keer gefeliciteerd haha, maar het was wel heel erg leuk. 


Ik deed de schoenen van een vriendin aan. Ze zaten zooo lekker en ze maakten mijn voeten een stuk kleiner. 


Dit is al een oud lakje, jaren geleden was dit mijn favoriet. Hij was nog steeds bruikbaar, maar ik denk dat dit een van de laatste keren was dat ik hem op kon doen.


Weer een keertje gekookt! Vis met gebakken aardappeltjes en spinazie met ei.
 
Ik vind luchtballonnen altijd heel mooi en speciaal op de een of andere manier. Ik ben altijd blij als ik er eentje zie (:


En ondanks het lekkere weer, heb ik toch even mijn favoriete trui aangedaan van de Forever21. 

Fijne week nog! 

Liefs,
Anne


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's! Het ziet eruit als een toffe maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke foto's, en liefde voor Cola Lemon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's, die trui van Forever21 is mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Ik vind Allstars ook echt fijne en leuke schoenen, je kan ze idd voor elke gelegenheid gebruiken!

    x
    je nieuwste volgster

    BeantwoordenVerwijderen
  5. EINDELIJK OOK IEMAND DIE GEEN MONA TOETJES LUST. ik dacht even dat ik de enige was.. nja, het zal wel in de familie zitten zullen we maar zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik lust ookal geen mona toetjes, maar die stickers zijn wel altijd leuk om eraf te halen haha. Leuke trui heb je trouwens! (:

    BeantwoordenVerwijderen