Pagina's

21 maart 2013

Liefde voor lente


Als het aan het weer zou liggen, dan werd het nooit lente. Maar goed dus dat er een vast moment is geprikt wanneer het officieel lente is. En dat moment is vandaag, 21 maart. En om de lente met een goede start te beginnen, heb ik even wat vrolijke plaatjes gevonden waarmee we alvast in de mood kunnen komen, of het weer nou mee werkt of niet. Een zonnetje zou natuurlijk niet verkeerd zijn, maar ik heb zo het gevoel dat we daar nog wel even op kunnen wachten. Daar laat ik het dus mooi niet vanaf hangen. Lente, here I come! 



Wat is er nou beter dan een blauwe lucht? Koud of niet, een blauwe lucht maakt alles een stuk blijer. Het geeft kleur, net als het gras dat weer groen wordt en de roze bloesem in de bomen. 


Ik heb al heel veel zin om weer lekker mijn sleehakken aan te doen, ik heb ze echt gemist! En ik wil ook niet meer in die dikke truien rondlopen, of een blazer aan moeten omdat het anders te koud is.

 

De nieuwe collecties komen er ook weer aan! Make-up, kleding en sieraden in vrolijke kleuren zijn er weer genoeg. Weg met dat saaie grijs, bruin en zwart.



 

In de lente is het ook veel leuker om lekker even een stukje te fietsen, de weg naar school lijkt opeens een stuk korter. Zonnebril op en gaan!


 

Het wakker worden met fluitende vogels en de zon die schijnt is volgens mij de beste manier om je dag te beginnen. 


 

Ik heb er al helemaal zin in, jullie ook?

Even iets anders, jullie hebben misschien wel gemerkt dat er de afgelopen tijd elke dag een artikel is verschenen. Wat vindt je daarvan? Of zou je bijvoorbeeld liever een artikel om de dag willen? Laat het me weten in de comments!

Liefs,
Anne




2 opmerkingen: