Pagina's

14 maart 2013

Review I'm Dynamite


Ik was al langer op zoek naar een mooie, glitterende topcoat. Ik had er al veel langs zien komen, maar er nog steeds geen gekocht. Ik zag deze bij de Kruidvat en de zilveren, donkere glitters spraken me aan. Ik was benieuwd naar het effect en dus besloot ik hem mee te nemen. Dit lakje behoort overigens ook tot de nieuwe collectie van Catrice en de kassamedewerkster was ook onder de indruk. Dat beloofde dus veel goeds. 




Ik verwachtte dat de nagellak best goed zou dekken, maar het leek me leuker en vrolijker om er een andere kleur als ondergrond bij te doen en dit keer koos ik voor paars. Ik gebruikte 107 Dakar van Herome. 

De nagellak heeft een fijn, dik kwastje, zoals eigenlijk altijd de kwastjes zijn bij de nagellakjes van Catrice. 


Ik had mijn paarse nagellak niet zo mooi gelakt, omdat ik dacht dat de topcoat vrij dekkend zou zijn. Maar misschien kun je op de bovenstaande afbeelding al wel zijn dat er best weinig glitters op het kwastje zitten. De nagellak bestaat dus eigenlijk meer uit transparante lak met wat glitters in plaats van uit veel glitters met wat transparante lak. Dat vind ik best een tegenvaller. 

De eerste laag met de topcoat was dus bijna niet dekkend, pas na een een tweede laag ontstond er pas een mooi resultaat. 


Op de bovenstaande foto zitten er twee laagjes van de glitterende topcoat overheen, maar voor een extra mooi resultaat denk ik dat er nog een laagje overheen moet. 

De '40 I'm Dynamite' van Catrice vind ik dus een erg mooie en fijne nagellak, maar het is jammer dat hij niet zo dekkend is. Deze is te koop bij de Kruidvat voor €2,99. 



Liefs,
Anne 



4 opmerkingen: