Pagina's

12 maart 2013

My life in pictures


Als je een beetje naar beneden scrolt, ongeveer 3 blogposten terug, dan zie je ook een 'My life in pictures' staan. Misschien alweer een beetje snel voor nog een 'my life in pictures', niet? Ik heb ook wel getwijfeld of ik deze zou plaatsen of niet, maar ik heb er toch voor gekozen om dat wel te doen. Ondanks dat ik de afgelopen tijd heel weinig heb geblogt, heb ik me wel bezig gehouden met dit artikel en toch een aantal foto's gemaakt. En misschien is het ook wel leuk om te zien waar ik me dan wel mee bezig heb gehouden, waardoor ik niet de tijd had om te bloggen. Dus bij deze, enjoy! 






Om te beginnen een mooie blauwe lucht! Die geeft je het gevoel alsof het zomer is, tot het moment dat je buitenstapt en je de kou voelt.. 

 

Plannen maken voor carnaval! 


De afgelopen maand was ik een beetje into hardstyle, iets waar ik een paar maanden geleden nooit aan begonnen zou zijn. Toch best grappig hoe je smaak zo kan veranderen, want nu luister ik deze muziek met regelmaat.


Dit was in de proefwerkweek, lastig hoofdstuk van Duits :(


Heerlijke koeken zijn dit, jammer dat ze al bijna op waren!


En even achter de piano.


Dit was op vrijdagmiddag, de eerste dag van carnaval. Toen ik thuiskwam begon ik gelijk met het stylen van mijn haar voor die avond. De stijltang is dat weekend heel erg vaak uit de kast gekomen! 


Zo leuk, die sfeer tijdens carnaval! Alsof het de normaalste zaak van de wereld is als er even een carnavalswagen door de straat komt rijden.

 

Ik kom er net achter dat de foto's niet op volgorde staan.. Deze cakejes bakte ik op de laatste dag van de carnavalsvakantie en de volgende foto is gewoon nog tijdens carnaval, haha. 


Dit was de maandag van carnaval, even uitrusten van de afgelopen nacht met een filmpje op bed. En daarna weer gewoon door natuurlijk!


Even een donut eten tijdens de pauze op het werk, met een krant erbij. Ik werk bij de bakker, dus ik kan altijd even wat lekkers pakken als ik dat wil! Wel met mate natuurlijk..


Prachtige lucht, zonsondergang!

 

Dit kon ik de afgelopen maand ook niet missen, warme chocomel met slagroom!


Ik kocht samen met een vriendin even twee repen chocola om ons voor te bereiden op de proefwerkweek.

 

Dit was in een tussenuur, bij een soort cafeetje waar je heerlijke taart kunt eten met de gewenste koffie/chocolademelk erbij. Ik had hazelnoot-schuimtaart, echt heel lekker!


Ik besloot om deze maand op tijd naar bed te gaan en als ik eenmaal in mijn lekkere warme bedje lag vond ik dat helemaal niet erg!


Leuke mokken op het werk, haha.


Typische zondaglunch: soep met brood.


Ben&Jerry's! Die had ik al lang niet meer op, de laatste keer dat ik dit ijs at was ik ziek geworden. Maar gelukkig had het dit keer wel een goed effect.


Dit was weer in de proefwerkweek, even geluncht met een paar vriendinnen.


En weer een foto van de lucht, weer een zonsondergang.


Na een lange 'niet-blogperiode' besloot ik om weer eens een kijkje te nemen op Bloglovin. Mijn verwachtingen kwamen uit, 462 berichten! Mijn vrijdagmiddag was weer volgepland. Ik heb ze natuurlijk niet allemaal gelezen.


Ik had even een vreetbui met een vriendin en toen we langs de loempiakraam kwamen konden we ons niet inhouden. Toen ik de aanbieding '12 loempia's voor 12 euro' zag, besloten we dat te doen. Dat is natuurlijk overdreven veel voor twee mensen, maar het was wel heel lekker. 

 

Dit was op het badmintontoernooi, dat was geregeld vanuit school. Niet dat ik goed kan badmintonnen, maar ik deed het voor de gezelligheid en een dagje vrij van school is ook nooit erg! Ook het feit dat we vierde waren, van de vier, bedierf de pret niet, haha.

 

Ik was al even vergeten om mijn afscheurkalender bij te houden en toen ik alle blaadjes eraf moest scheuren lag de hele vloer vol!

 

Aan het wachten bij pianoles.. 

Ik hoop dat jullie de foto's leuk vonden en ik denk dat ik vanaf vandaag wel met iets meer regelmaat artikelen online kan zetten!

Liefs,
Anne


2 opmerkingen: