Pagina's

13 maart 2013

Top 10!


Dit artikel kun je wel een soort van gastartikel noemen. De inhoud is niet door mij bedacht, ik ben alleen wel degene die het schrijft. Twee vriendinnen vonden het leuk om regelmatig een top 10 ergens van te maken en ze kwamen op het idee om hun zelf samengestelde top 10 op mijn site te zetten. Ik vond het een goed idee, het leek me wel weer eens wat anders om eens iets van anderen op mijn blog te hebben. En dit is het resultaat! Deze keer hebben ze 10 knappe acteurs uitgezocht en ik heb me er helemaal niet mee bemoeid (ik vond alleen wel dat Leonardo Dicaprio er bij moest), zelfs de plaatjes heb ik niet zelf uitgezocht. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!



Om te beginnen bij nummer 10, Barry Atsma. Dit is overigens ook de enige Nederlandse acteur in het rijtje, maar ik denk dat hij er wel in thuis hoort. Hij is vooral bekend van 'Loft' en 'Komt een vrouw bij de dokter'.


Nummer 9, Brad Pitt! Ik denk dat iedereen deze acteur wel kent. Hij speelt in de film 'Mr en Mrs Smith', wat ik echt een hele leuke film vindt, aanrader! Ook heeft hij een leuke rol in 'Inglorious Basterds'. Daar vind ik hem vooral leuk om zijn grappige accent, maar zijn uiterlijk mag er natuurlijk ook zijn. 


Dit is een hele kleine minibijdrage van mijzelf, Leonardo Dicaprio in deze top 10 en wel op nummer 8. Hij is natuurlijk bekend van de 'Titanic', maar speelt ook in andere films zoals Inception en The Departed. 


Ik had deze iets hoger verwacht, maar nummer 7 vind ik nog wel kunnen. Dit is Ryan Gossling, bekend van 'Crazy, stupid, love', 'The Notebook' en 'Gangster Squad'.  


Op nummer 6 Drew van Acker uit 'Pretty Little Liars'.


Ian Somerhalder uit 'Vampire Diaries' op nummer 5!


Dit is Matthew Bomer uit de serie 'White Collar'. Hij is voor mij onbekend (what a shame?) , maar als ik naar zijn uiterlijk kijk snap ik wel waarom hij op nummer 4 staat.



Daniel Craig op 3, of misschien beter bekend als James Bond. Haha, ja, ik weet nog wel dat ik die film aan het kijken was samen met een vriendin en dat we op een gegeven moment het beeld stil hadden gezet omdat hij er zo goed uitzag. Even een zwijmelmomentje...


Een van mijn favoriete acteurs op 2: Channing Tatum! Bekend uit 'Dear John' (prachtige film!), 'The Eagle' en 'Magic Mike'.


En op nummer 1...

... Alex Pettyfer! En heel terecht, vind ik. Ik bedoel, kijk even naar zijn uiterlijk, zegt genoeg denk ik zo. Hij speelt onder andere in 'I'm number four', 'Magic Mike' en 'Wild child'. 

Willen jullie meer van dit soort artikelen? Laat het me weten in de comments!  

Liefs,
Anne


















6 opmerkingen:

  1. Annneeeeeee!! Dit noemen wij nou: Heten Heren Bij Het Studeren!!

    xxxx K en S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahhah, daar ben ik het helemaal mee eens Sarah! (: En Kirsten gok ik zo? xd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JAAAAAA CHANNING TATUM <3
    ik vind hem echt té sexy :3
    xoxo
    p.s : ik volg je via bloglovin !
    volg je terug ?
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind Zac Efron en Harry Styles heel mooi!

    Doe je mee met mijn winactie? Je kunt een waardebon van €10,- winnen bij GlamCosmetics. Verdere info staat op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, hete heren voor bij het studeren!
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen