Pagina's

4 maart 2013

Carnaval, Instagram & Ideeën

That's a very, very long time ago. Mijn laatste blogpost was op, even kijken, 6 februari. We zijn nu alweer bijna een maand verder, wat slecht! Ik denk dat het wel even tijd wordt voor een update, gewoon even een gezellige babbel om ten eerste, een uitleg te geven, en om weer even te laten weten hoe het met mij en blogland gaat.




Ik heb een leuke, drukke en af en toe ook saaie periode achter de rug. Na vijf dagen carnavallen moest ik een week bijkomen en toen begon het opeens allemaal heel druk te worden. Er kwamen twee weken met alleen maar schoolboeken voor mijn neus en ik heb me helemaal kapot geleerd. Ik kan me niet voorstellen dat ik precies een week geleden, jawel, op vrijdagavond (!) diehard zat te blokken voor, wat was het ook alweer, aardrijkskunde? De afgelopen week was het proefwerkweek, hadden ze ook weer zo lekker gepland net na carnaval, als je er even geen zin in hebt, maar ik was toch vastbesloten om goed te scoren. Nouja, tenminste mijn best ervoor doen. Ik heb alles wat ik normaal doe even wat minder gedaan en twee weken aan (bijna) niks anders gedacht dan aan school. Maar nu kan ik dat allemaal weer achter me laten en ik ben nu ook van plan om weer leuke dingen te doen! Klinkt nu allemaal wel erg dramatisch he? Zo erg was het nou ook weer niet hoor.


Ik heb echt 5 geweldige dagen gehad. Ik ben een fanatiek carnavaller, het is me er ook met de paplepel ingegoten. Ik heb er echt enorm van genoten en ik kan nu al niet meer wachten tot volgend jaar. Ik heb er niet echt aan gedacht om foto's te maken speciaal voor mijn blog, maar ik heb wel gewoon wat sfeerfoto's. Eigenlijk zijn het er maar twee, de rest is niet echt geschikt haha. Als jullie die zien krijgen jullie waarschijnlijk de indruk dat ik als gek en als alcoholist door het leven ga.
Ik hoop dat ik jullie met deze twee ook blij kan maken.



En ja, na carnaval.. toen heb ik vooral uitgerust. En geleerd voor de proefwerkweek! Na een hele week achter de boeken heb ik er echt weer genoeg van. Gelukkig is het allemaal niet helemaal voor niets geweest, want de cijfers die ik tot nu toe heb teruggekregen zijn niet slecht. 

Ik heb me trouwens wel beziggehouden met het maandelijkse artikel 'My life in pictures', want grappig genoeg doe ik dat al bijna automatisch. Als ik iets doe moet er toch even een foto worden gemaakt, vooral bij het eten. Ik heb geprobeerd om niet al te veel foto's van mijn boeken te maken, want dat was dus wat ik die hele week heb gedaan. Het was toch verleidelijk, want het was dan toch even een smoes om me even van mijn leerwerk te houden. Maar om jullie er ook mee te gaan vervelen is denk ik niet echt boeiend.. Ondanks dat ik er pas geleden nog een heb geplaatst, denk ik dat die van deze maand wel komt, want ik vind dat artikel te leuk! 

Trouwens, door al die foto's heb ik ook maar even Instagram aangemaakt! Jullie kunnen me nu allemaal volgen: anne63xxx (ja ik weet het, niet echt een originele naam haha). 

En als laatste wil ik jullie even om hulp vragen, want ik heb de laatste tijd ook niet zoveel inspiratie meer. Hebben jullie nog leuke ideetjes? Outfitfoto's, meer reviews of leuke tags? Zegt u het maar!  

Ik kan niet beloven om nu weer veel online te gaan zetten, maar ik hou jullie wel op de hoogte!

Liefs,
Anne



1 opmerking: