Pagina's

16 maart 2013

Hey, I love that!


De lente komt er bijna aan en in de lente zijn er een hoop vrolijke dingen! Ik zie de winter meer als een grauwe periode, maar gelukkig is die nu al bijna afgelopen. Ik heb wel weer genoeg van die kou en sneeuw. Het lijkt maar niet op te houden. Maar de zon schijnt alweer iets meer en dat is een goed teken. Willen jullie weten waar ik allemaal blij van werd de afgelopen tijd?



Ik werd blij van hardstyle. Klinkt misschien een beetje raar, het is iets wat je waarschijnlijk niet gelijk bij mij zou verwachten. Als je een paar maanden geleden had gevraagd welke muziek ik vaak luister, zou hardstyle ook niet in dat lijstje staan, maar ik begin het steeds leuker te vinden!


Ik werd blij van de zon! Maarja, wie wordt er nou niet blij van de zon?

Ik werd blij van mijn 6.1 voor geschiedenis! Ik ben niet echt goed in geschiedenis en ik stond daar een diepe onvoldoende voor, waardoor ik dus twee verliespunten had. Door die 6 sta ik nog maar een 5 gemiddeld en heb ik een verliespunt weggewerkt! 

Ik werd blij van de gedachte aan en van de voorbereidingen voor de skireis die ik aan het einde van deze maand ga maken met school. Ik het niet, maar ik krijg daar les, dus ik ben heel erg benieuwd. Maar ik weet zeker dat het heel gezellig gaat worden, dus ik heb er echt veel zin in!

Ik werd blij van de nieuwe collecties van Catrice en Essence die er weer aan zitten te komen. Ik heb al gezien wat er allemaal in de schappen komt en ik kan niet wachten om sommige dingen uit te gaan testen.


Ik werd blij van mijn nagels die finally weer een beetje gegroeid waren. Ze waren allemaal afgebroken, maar eindelijk waren ze weer mooi lang. 

Ik werd blij van mijn schone tanden die ik kreeg na het tanden poetsen. Eigenlijk word ik daar altijd blij van, maar ik had het nog nooit echt op mijn lijstje gezet. 

Ik werd blij van mijn stijle haar. Ik stijl mijn haar de laatste veel vaker, een nadeel is wel dat mijn haar nu best droog is en dat het veel tijd kost. Maar als die nadelen er niet waren zou ik het nog veel vaker doen!

Ik werd blij van vrolijke liedjes, die me echt een zomergevoel kunnen geven! Zoals deze:




Ik werd blij van de Forever21! Ik had daar al vaak rondgesnuffeld, maar nog nooit wat besteld. Vorige week kreeg ik, tijdens de les, opeens zin om lekker veel te bestellen! Ik had gelijk een wishlist gemaakt en ik denk dat ik vandaag de bestelling maar ga afronden.

Ik werd blij van het 40-minutenrooster dat ik deze week had. Normaal duurt een les altijd 50 minuten, maar omdat het nu 10 minuutjes korter was, was ik elke dag vroeg uit. 

Dit waren de dingen waarvan ik blij werd de afgelopen maand!
Waar werd jij blij van?

Liefs,
Anne


1 opmerking: