Pagina's

15 maart 2013

Old music top 3 #4


Het is alweer een paar maanden geleden dat ik een top 3 van oude, leuke liedjes heb geplaatst en als ik zo even door mijn playlist scroll, zie ik er toch wel een paar tussen zitten. Ik vind het altijd leuk om oude liedjes weer opnieuw te luisteren, door de herinneringen die je eraan over hebt gehouden en soms ook gewoon omdat ik ze weer leuk vind. Nu deel ik met jullie oude liedjes die ik de afgelopen tijd terugvond. Kennen jullie ze nog?



Op nummer 3 staat een liedje die ik eigenlijk ken doordat mijn lerares Frans deze altijd opzet aan het begin van de les, het is immers een Frans liedje. Ik vind het nog steeds een leuk nummer! 






Nummer 2 is Getting over you van David Guetta ft. Fergie. Het nummer begint al gelijk goed en het refrein is ook leuk.






En op nummer 1 staat Pocket Full Of Sunshine van Natasha Bedingfield! Dit is al best een oud liedje, maar ik vind hem nog steeds heel vrolijk. Het doet me denken aan de zomer van twee jaar geleden en dat maakt me altijd blij en het geeft me een zomergevoel.





Kennen jullie deze liedjes nog? 

Liefs,
Anne


2 opmerkingen:

  1. De laatste 2 kende ik nog wel, blijft leuk! De eerste kende ik niet maar hijs wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen