Pagina's

20 maart 2013

Review Essence all-in-one BB-Cream 02 True Nude


De BB-creams staan al een tijdje in de winkels, je kunt ze kopen in allerlei kleuren, soorten en maten. Low- of high-budget, wat je maar wilt. Ik gebruikte zelden foundation, dus ik had niet echt het idee dat ik ook aan de BB-cream toe was. Maar toen ik erachter kwam dat mijn huid totaal niet goed op mijn foundation reageert, dacht ik dat het misschien toch een beter idee zou zijn om een BB-cream te kopen. Omdat ik natuurlijk wel een goede wilde, die wel een goed effect op mijn huid zou hebben, had ik veel verschillende reviews gelezen. Ook wilde ik er eentje van een low-budget merk, omdat ik niet zo heel erg rijk ben en omdat die merken, zoals Catrice en Essence, ook goede producten leveren. Ik besloot op het nieuwe assortiment van Essence te wachten en toen die BB-cream eindelijk verkrijgbaar was, heb ik hem snel meegenomen voor €3,99. 



Het belangrijkste vond ik eigenlijk dat de BB-cream echt een goed effect had op mijn huid, want ik heb de laatste tijd best veel oneffenheden en hoeveel ik er ook aan doe, ze gaan maar niet weg. Ik wilde er dus wel zeker van zijn dat deze BB-cream er in ieder geval niet voor zou zorgen dat ik nog meer oneffenheden zou krijgen. Dat ligt meestal aan de dingen die erin zitten, ik heb daar zelf niet zoveel verstand van, maar voor degenen die dat wel hebben, dan zijn dit de ingrediënten:


Ten eerste de verpakking. Die ziet er verzorgd uit vind ik. Het is een mooie, ombre kleur en ik vind het ook heel duidelijk, met niet te veel poespas. De dop zit stevig vast, je moet hem eerst een kwartslag draaien voordat je hem open hebt gekregen. 


Het is gewoon een tube, dus geen moeilijke sluiting. Je moet alleen wel uitkijken dat je er niet te hard in knijpt, want voor je het weet komt er een enorme klodder uit, wat dus bij mij gebeurde. 



De BB-cream dekt niet zo heel erg goed, maar omdat ik toch bijna nooit foundation gebruikte, is dit effect al wel goed genoeg voor mij. En normaal heb ik niet zo veel puistjes als nu, daar kan het ook aan liggen. Maar als je echt voor een ultimate dekking wilt gaan, dan is deze BB-cream niet de beste. 

Zonder BB-cream: 


Met BB-cream:


De kleine oneffenheden zie je niet meer, maar niet alles is weggewerkt. Maar dat kan je nog afwerken met poeder en eventuele blush, higlighter en bronzer. 

Al met al vind ik deze BB-cream best goed en het voorkomt extra oneffenheden op je gezicht. Hij is alleen niet aan te raden als je echt een BB-cream met een hele goede dekking zoekt. 

Wat zijn jouw ervaringen met deze BB-cream, en als je die niet hebt, ben je dan van plan hem te kopen?

Liefs,
Anne






2 opmerkingen:

  1. Haha, inderdaad! Je hoeft maar heel zachtjes in de tube te knijpen of er komt al een klodder uit. :) Leuk Artikel!!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen